"Wedonothaveit."

Çeviri:O bizde yok.

4 yıl önce

28 Yorum


Berkaynar

"do" yu neden ekledik orada?

4 yıl önce

orhan_gazi

Olumsuzluk eki "not"ı ekleyebilmek için kısaltmak için don't da yazılabilirdi

4 yıl önce

magaEliMem

Cunki have has-in soru ve olumsuz cumlelerinde do once gelir

9 ay önce

MalatyaBosch

Bizim değil olmaz mı? Neden olmaz?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"o bizim değil" demek için ASLA have kullanmayız. sizinki "it is not ours".

4 yıl önce

enesayta

Ben daha halen bazı cumlelerde 'do' kullanıp kullanilmadigini anlamadim

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olumsuz ve soru yaparken kullanılır

3 yıl önce

istanbul-Turkey

Selcen hanım bu ''it " ten önce the koymamız gerekmiyormuydu.. mesela ""we have the plates"" derken tabaklar bizde anlamı çıkarmak için ""the" koyuyorduk

1 hafta önce

smail488274

O bizde değil..ya da .biz ona sahip değiliz..olamaz mı

9 ay önce

Smyy9Walkingdead

"Buna sahip değiliz" de doğru değil mi?

4 ay önce

Azra244412

O yok bizde olmaz mı ya o bizde yokla bence bir farkı yok

3 ay önce

MetinAydinn

"Biz ona sahip değiliz."

Bu şekilde de çevirebilirsiniz kabul ediliyor. Aynı anlamları taşıyor.

3 ay önce

erknshn87

O yok bizde olmaz mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olur ama mümkün olduğunca devrik yapmamaya çalışalım cümleleri :)

4 yıl önce

selam259

Bizde o yok ile bizde o yoktur arasindaki farki bulamadim..tip tip seyleri yanlis kabul ediyo yaa

4 yıl önce

yigitdenktas

biz buna sahip değiliz

4 yıl önce

umittuten

o bize ait degil... kabul etmedi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlış çünkü, "o bize ait değil" demek için ASLA have kullanmayız. sizinki "it does not belong to us"

4 yıl önce

silanim

o bizim degil dedim yanlis dedi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlış çünkü, "o bizim değil" demek için ASLA have kullanmayız. sizinki "it is not ours"

4 yıl önce

semtex7

Bu bir soru cümlesi değil.

4 yıl önce

SlaTAKIN

do not 'ı don't diye okudum yanlış saydı

3 yıl önce

Bozkurt123456789

bizde yokla bizim yok aynı şeyler ne kadar saçma bişey ya

2 yıl önce

BornoVAA

O bizde yok dogru kabul etti

7 ay önce

ihsan2806

biz ona sahip degiliz dedim ve kabu etti.

2 ay önce

gamzeuak1

"O bizim değil. " i neden kabul etmedi

2 ay önce

Blackseademon12

We have not it olmaz mı? Neden ille de "do

2 ay önce

NurSena150087

Bizde yok yaptım kabul etmedi

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.