Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We do not have it."

Çeviri:O bizde yok.

0
4 yıl önce

20 Yorum


Berkaynar

"do" yu neden ekledik orada?

4
Cevap ver4 yıl önce

orhan_gazi

Olumsuzluk eki "not"ı ekleyebilmek için kısaltmak için don't da yazılabilirdi

3
Cevap ver4 yıl önce

furkan42gs

Bencede

0
Cevap ver2 yıl önce

magaEliMem

Cunki have has-in soru ve olumsuz cumlelerinde do once gelir

0
Cevap ver5 ay önce

MalatyaBosch

Bizim değil olmaz mı? Neden olmaz?

3
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"o bizim değil" demek için ASLA have kullanmayız. sizinki "it is not ours".

8
Cevap ver3 yıl önce

enesayta

Ben daha halen bazı cumlelerde 'do' kullanıp kullanilmadigini anlamadim

0
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olumsuz ve soru yaparken kullanılır

2
Cevap ver3 yıl önce

smail488274

O bizde değil..ya da .biz ona sahip değiliz..olamaz mı

1
Cevap ver5 ay önce

selam259

Bizde o yok ile bizde o yoktur arasindaki farki bulamadim..tip tip seyleri yanlis kabul ediyo yaa

0
Cevap ver4 yıl önce

yigitdenktas

biz buna sahip değiliz

0
Cevap ver4 yıl önce

umittuten

o bize ait degil... kabul etmedi

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlış çünkü, "o bize ait değil" demek için ASLA have kullanmayız. sizinki "it does not belong to us"

1
Cevap ver3 yıl önce

silanim

o bizim degil dedim yanlis dedi

0
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlış çünkü, "o bizim değil" demek için ASLA have kullanmayız. sizinki "it is not ours"

0
Cevap ver3 yıl önce

semtex7

Bu bir soru cümlesi değil.

0
Cevap ver3 yıl önce

SlaTAKIN

do not 'ı don't diye okudum yanlış saydı

0
Cevap ver2 yıl önce

Bozkurt123456789

bizde yokla bizim yok aynı şeyler ne kadar saçma bişey ya

0
Cevap ver2 yıl önce

alamettinnn

O bizde yok dogru kabul etti

0
Cevap ver3 ay önce

Smyy9Walkingdead

"Buna sahip değiliz" de doğru değil mi?

0
Cevap ver4 hafta önce