1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Peștii înoată."

"Peștii înoată."

Traducere:The fish swim.

February 22, 2014

11 comentarii

Sortat după prima postare

Mirelyy

fish este pentru singular si pentru plural

February 27, 2014

CataUK

Daca am raspuns "Pestele inoata" era gresit? Mie mi-a dat gresit.

February 27, 2014

fantomitzah

Era greșit pentru că nu aveai ”swims” ca să fie persoana a treia singular (un singur pește), ci mergea doar traducerea pentru persoana a treia plural (mai mulți pești).

November 7, 2014

Mirelyy

The plural of fish is usually fish. Sursa ''http://grammarist.com/usage/fish-fishes/''

February 28, 2014

marincikkk

da, dar eu am tradus "the fishes" si mi-a dar corect :)

November 7, 2014

AllInna1

La aceasta propozitie, nu era bun raspunsul "The fish swims?". Mai degraba raspunsul corect este " The fishes swim", deoarece cuvantul "pestii" este la plural.

December 1, 2014

Xjh0i5TY

Fish are aceasi forma la singular si plural. Se scrie fishes cand se face referire la specii de peste.

July 15, 2018

CataUK

nu e corect The fishes swim?

February 22, 2014

CosminDrag3

ESTE O GRESEALA AICI. THE FISH IL TRADUCE CA PESTII

February 22, 2015

CryyStyaN_11

Daca am pus The Fish swims era gresit,este persoana a 3-a singural nu ar trebui sa fie corect? Sau se referea la forma de plural ”mai multi pesti” ...

September 2, 2018

londonboy65

Xjh0i5TY-corect!

May 30, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.