"Peștii înoată."

Traducere:The fish swim.

acum 4 ani

10 comentarii


Mirelyy

fish este pentru singular si pentru plural

acum 4 ani

CataUK

Daca am raspuns "Pestele inoata" era gresit? Mie mi-a dat gresit.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Era greșit pentru că nu aveai ”swims” ca să fie persoana a treia singular (un singur pește), ci mergea doar traducerea pentru persoana a treia plural (mai mulți pești).

acum 4 ani

Mirelyy

The plural of fish is usually fish. Sursa ''http://grammarist.com/usage/fish-fishes/''

acum 4 ani

marincikkk

da, dar eu am tradus "the fishes" si mi-a dar corect :)

acum 4 ani

AllInna1

La aceasta propozitie, nu era bun raspunsul "The fish swims?". Mai degraba raspunsul corect este " The fishes swim", deoarece cuvantul "pestii" este la plural.

acum 4 ani

Xjh0i5TY

Fish are aceasi forma la singular si plural. Se scrie fishes cand se face referire la specii de peste.

cu 5 luni în urmă

CataUK

nu e corect The fishes swim?

acum 4 ani

CosminDrag3

ESTE O GRESEALA AICI. THE FISH IL TRADUCE CA PESTII

acum 3 ani

CryyStyaN_11

Daca am pus The Fish swims era gresit,este persoana a 3-a singural nu ar trebui sa fie corect? Sau se referea la forma de plural ”mai multi pesti” ...

cu 3 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.