"O bir kız ve ben bir oğlanım."

Çeviri:She is a girl and I am a boy.

4 yıl önce

111 Yorum


_Awci_

she is a girl and i am a boy cevabı yanlış neden oluyor la

1 yıl önce

AybarsAdamey

Cumle Buyuk Harfle Başlar :)

3 ay önce

selenay672850

Sadece onla kalmıyo omla alakkasıda yok

3 ay önce

RozerinKor

i am degil I am

2 ay önce

melikehilal

s eki 3. tekil şahıs yerine geçiyo burda

4 yıl önce

HanifeTepe1

She

9 ay önce

alionder2

Nasil yani anlatirmisin

10 ay önce

fatma218521

yanlış bastım

6 ay önce

mustafa663527

Naber

2 hafta önce

mustafa663527

Nebet

2 hafta önce

ahinGke

S takisi ne oluyo

4 yıl önce

coffelatte

Is oluyor. she is yani she's mesela.

4 yıl önce

sevgiyldrm10

Çoğul anlamına geliyor

8 ay önce

melike493330

Cok kolay

1 yıl önce

YigitCan489496

Vaybe

7 ay önce

Elifnur302972

Bu kadar kolay bişeyi Abartmayın

7 ay önce

5clihamit

Ben böyle işin

2 yıl önce

toprak45

heb sero luk

2 yıl önce

fatihtoocu

Eays

1 yıl önce

FatihKarac5

Olmuyo

1 yıl önce

FatihKarac5

Ya

1 yıl önce

kader13841

She is yazinca yanlis diyo,is takisi gelmiyomu

1 yıl önce

ismail188101

Cok zir ben birda hep takiliyom

1 yıl önce

ismail188101

Ya bende takildim

1 yıl önce

ismail188101

Olmuyor

1 yıl önce

ismail188101

Si

1 yıl önce

gizemakman6

Virgul koymadim diye sovdu resmen sjdjeisid

1 yıl önce

STvlS1

Doğru cevap verdim yanlış dedi kötü duo

1 yıl önce

MisZeynep

A harfini unuttuğum için hat verdi

1 yıl önce

Rabia246887

zor

1 yıl önce

Furkan411050

Tşk

9 ay önce

ravzanurka3

Ben yaptım oldu olmayacagini zannettim olduuuu

8 ay önce

ravzanurka3

Oldu

8 ay önce

MuhammedEr817962

Ulan a yazmadım diye kabul etmedi

8 ay önce

seyhmusdog

She is a girl and ı am a boy neden yanlış ki doğru yazıyoruz

7 ay önce

baranbier

2

7 ay önce

ece408832

Ben de ilk dogru yaptim a yi sonra an yaptim nedense

6 ay önce

Xly935686

Ben is in nerde kullanilacagini bilmiyorum yardimci olurmusunuz?

6 ay önce

CaganHeptas

Söylediği ne göre yaptım yanlış çıktı ???

4 ay önce

ngilizceci72613

Ya nasil oluyor

4 ay önce

HusayinYav

Bende de aynı sorun

4 ay önce

Melisa524439

And hiç unutmıyım dedim ama unutmuşuuuum

4 ay önce

Arzu216

yazım hatasına çok dikkat ediyor I yerine i yaptım kabul etmedi

3 ay önce

BurakEfe17

Doğru cevabı bana seçtirmiyor. Pasif görünüyor

3 ay önce

selenay672850

Biraz daha dikkatli bakınız

3 ay önce

selenay672850

Biraz dikkat

3 ay önce

ceylin684865

Onu bizde biliyoruz

2 ay önce

AhmetYilma112649

She veya he fark etmemeli ha öyle ha böyle biz nerden bilelim kız mı erkek mi

2 ay önce

Hseyin489549

Doğru cevap verdim doğru değil diyor.

1 ay önce

Petrus886397

teşekkür.yeni başlamak biraz dikkat.

1 ay önce

mustafa663527

Naber kardaşlar

2 hafta önce

gamze271656

Nasıl yanlış

1 hafta önce

ahinGke

A ve an anlayamadı aydinlatirmisiniz

4 yıl önce

fatihgzc2

A 'dan sonra gelecek kelime sessiz harf ile başlarsa 'A' kullanırsın sesli ise an kullanırsın örnek; an apple,an orange - a banana , a carrot gibi..

4 yıl önce

YigitCan489496

Mantıklı

7 ay önce

14150511n

Eger kelıme sessızle baslıyor sa 'a' seslıyle baslıyorsa an a man an apple gıbı

4 yıl önce

TCPnarAydi

Ünlü ile başlayanlarda an unsuzlerde a olarak diye biliyorum bende

3 yıl önce

melisa578030

A sesiz an seslilerde kullanılıyo apple (elma ) gibi

3 yıl önce

AyeSude6

A bir demek an bir demektir yani anladinmi askisi

2 yıl önce

YarenDrmsss

An sadece a ile başlayanlara gelir örneğin ; -apple -and vb.

3 yıl önce

serdar5454

She's teki sonuna neden s koyuyoruz

4 yıl önce

SuDe_19

She is den sonra a yı sakın UNUTMAYIN

3 yıl önce

YiitAlpArs

I küçük yazdım yazım yanlışı diyo

3 yıl önce

GlceKibar

Hepsini doğru yazdım kabul etmedi she is a girl and ı am a boy

3 yıl önce

SelimYlmaz8

i olacak o i değil.

2 yıl önce

aslhan466015

Off ya kabul edilmeliydi

2 yıl önce

WhiteKnight09

a yazmadım diye yanlış kabul etti

2 yıl önce

rojin987821

Bence harika bi oyun hem eylenceli

2 yıl önce

AhmetSaitY3

Ebesinin amı lan bune 42. Yd yapiyom dogru cikmiyo

2 yıl önce

YasinFikri

doğru translate yaptım ancak kabul edilmedi

2 yıl önce

pembe196292

One yerine a yazdim dige yanlis kabul etti neden one onu anlayamadim bilen varmi?

2 yıl önce

gke987143

İğrenç soru

2 yıl önce

elifsevim08

"A" unuttum diye yanliş saydi

2 yıl önce

Seyma3813

benim yazdim dogru du

2 yıl önce

recepmeruar

ya bende aynısını yazdım ark

2 yıl önce

seher151342

Zaten

2 yıl önce

nil846669

Ya keske

2 yıl önce

ilker770659

Güzel ama ingilizce

2 yıl önce

ilker770659

Güzel ama ingilizce

2 yıl önce

AhmetHamza16

A

2 yıl önce

sami841676

Kabul etmiyor

2 yıl önce

AlperAAK

She is girl and I am boy yazcakken boy yazarken bot yazdım :D

1 yıl önce

TCEmreErtur

ne kadar saçma amk

1 yıl önce

eyupaydiin

"a" yi kullanmadim diye yanlis sayiyor ayni anlam cikmiyor mu yine de?

1 yıl önce

ece408832

A bir demek yine dogru cikmaz cunku o cumlede bir de var

6 ay önce

AlperAAK

ayn

1 yıl önce

enes445624

Kötü

1 yıl önce

djmustang

İs neden geldi ?

1 yıl önce

BediaNil

Halsızlık 2. I yok

1 yıl önce

ismail188101

Ing zor

1 yıl önce

cabir.teme

Hocam boy cocuk diye geciyo burda oglan yerine de kullanilmis

4 yıl önce

Mehmet678669

Boy çoçuk degil, child çoçukdur. Boy oğlan yada, oğlan çoçukğu diye tercüme edilir...

2 yıl önce

asli92

l am yazdim hata verdi neden

4 yıl önce

MisZeynep

Bana da

1 yıl önce

Atarca_123

I yerine ı yazdım beni yanlış saydı böyle sitede bunu kabul etmeleri gerekirdi!!!!!!!!

4 yıl önce

MisZeynep

Bana da

1 yıl önce

Mrs.Eminem

O bir kız dediğine göre she gelecek

3 yıl önce

xeurus

That de gelebilir

3 yıl önce

yavuz......

It is diye yazdim kabul etmedi halbuki baska bir soruda "it" i altarnetif cevap olarak gostermisti. Anladiysam arap olayim.

3 yıl önce

YarenDrmsss

Ingilzce de " i " harfi yoktur.

3 yıl önce

YigitCan489496

Herhalde

7 ay önce

HilmiYenil

Büyuk I yerine kücuk ı yazinca haliyle yanlis dedi :)

3 yıl önce

kelebek001

I yazdim kabul etmedi I'(m) dogruymus aralarindaki fark ne

3 yıl önce

Mehmet.Salih

yaw ben "bir" yerine "one" diyemezmiyim neden olmuyor ki aynı şey değilmi ikiside halla hallaaa

4 yıl önce

ErenBOZKURT

Bende oyle dusundum ama eylemler felan varmis :)

4 yıl önce

ferhat.uyg

One bir demektir ve sayıdır

4 yıl önce

sahin_hmtaltntp

she is yerine it is kullandim fakat yine ynls dedi

4 yıl önce

kaplan.rei

It hayvan lar ve cansız larda kullanılır

4 yıl önce

ferhat.uyg

İs isim belitirken kullanılır

4 yıl önce

LostBreak

She is a girl and ı am a boy. Dedim sırf "I" küçük harfle yazdım diye mi yanlış dedi! Ne zamandan beri "ben" kelimesi özel isim oldu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

özel isimle alakası yok. ingilizcede ben I demektir, her zaman büyük yazılır. İngilizcede küçük ı diye bir harf de yoktur, I nın küçüği i dir. (Büyük İ diye de bir harf yoktur yani. Lütfen alfabeye göz atın).

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.