1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A question mark?"

"A question mark?"

Çeviri:Bir soru işareti mi?

February 22, 2014

13 Yorum


FatmaErdem

Böyle soru kalıbı olur mu ?


unsalcibram

Olur. Hatta genellikle böyle kullanıyorlar. Örneğin birisi karşısındakine bişey dediği zaman biz "ben mi" deriz onlar sadece "me" diyor. Vurgulama önemli. Eğer biraz dizi veya film izlerseniz bol bol soru kalıbıyla kurulmayan soru cümleleri görürsünüz.


AsLaNSavasmaN

İngilzcede oluyormuş.


felfelek

Mark kelimesinin uzerine tiklayinca isaretlemek fiili var sadece, isim hali de yazsa iyi olmaz miydi.Obur turlu, ben bir soru isaretledin mi diye cevirdim :(


AsLaNSavasmaN

İşaret anlamı da var. Kelimelerin tum anlamları orada gosterilmeyebiliyor. Bu yuzden cumlenin yapisina gore anlamina karar vermek daha dogru oluyor.


muratrecon

yahu bu nasıl cümle. bu nasıl çeviri.


seferos

mark

1. [İsim] işaret, çizgi, im, çizik, leke, belirti, iz, alamet, 

2. [İsim] not, numara, marka, etiket, yara izi, etki, 

3. [İsim] damga, 

4. [İsim] hedef, nişan, 

5. [İsim] istenen düzey ya da nitelik 

6. [Fiil] işaretlemek, damgalamak, çizmek, not vermek, mimlemek, dikkate almak

question

1. [İsim] soru, sorun, mesele, problem, söz konusu, kuşku, şüphe, bilinmez, sorgu, soruşturma, tahkikat

2. [Fiil] sorgulamak, sorular sormak, soru sormak, kuşkulanmak, şüphe etmek, sorguya çekmek

Bir soru isareti mi? Ne tur bir ceviri bu.


Alim746568

A kelimesini öyle sölüyor ki I(ay) gibi çıkıyor


zeynepga35

Kendi telefuzunu bile Kabul etmiyor bu nasil iş


HilalKIZIL2

Ben işaretli soru mu diye tercume ettim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.