"A question mark?"

Çeviri:Bir soru işareti mi?

4 yıl önce

12 Yorum


merv13k

Mark kelimesinin uzerine tiklayinca isaretlemek fiili var sadece, isim hali de yazsa iyi olmaz miydi.Obur turlu, ben bir soru isaretledin mi diye cevirdim :(

4 yıl önce

AsLaNSavasmaN

İşaret anlamı da var. Kelimelerin tum anlamları orada gosterilmeyebiliyor. Bu yuzden cumlenin yapisina gore anlamina karar vermek daha dogru oluyor.

3 yıl önce

FatmaErdem

Böyle soru kalıbı olur mu ?

4 yıl önce

Cihanakir

Yaşa

4 yıl önce

unsalcibram

Olur. Hatta genellikle böyle kullanıyorlar. Örneğin birisi karşısındakine bişey dediği zaman biz "ben mi" deriz onlar sadece "me" diyor. Vurgulama önemli. Eğer biraz dizi veya film izlerseniz bol bol soru kalıbıyla kurulmayan soru cümleleri görürsünüz.

3 yıl önce

AsLaNSavasmaN

İngilzcede oluyormuş.

3 yıl önce

muratrecon

yahu bu nasıl cümle. bu nasıl çeviri.

2 yıl önce

yonca6

bu bir soru cümlesiyse soru kalıbı nerede?

3 yıl önce

AsLaNSavasmaN

Buna benzer başka cümle yapılarından çıkardığım derse göre bu cumlenin seslendirildiği andaki tonlamadan anlayacakmışız. Ben de böyle düşünerek cevapladım. Böyle cümlelere seslendirme eklemiyorlar maalesef. Sanırım bizim soru işaretinden anlamamızı bekliyorlar.

3 yıl önce

zeynepga35

Kendi telefuzunu bile Kabul etmiyor bu nasil iş

2 yıl önce

HilalKIZIL2

Ben işaretli soru mu diye tercume ettim

1 yıl önce

sfros
sfros

mark

1. [İsim] işaret, çizgi, im, çizik, leke, belirti, iz, alamet, 

2. [İsim] not, numara, marka, etiket, yara izi, etki, 

3. [İsim] damga, 

4. [İsim] hedef, nişan, 

5. [İsim] istenen düzey ya da nitelik 

6. [Fiil] işaretlemek, damgalamak, çizmek, not vermek, mimlemek, dikkate almak

question

1. [İsim] soru, sorun, mesele, problem, söz konusu, kuşku, şüphe, bilinmez, sorgu, soruşturma, tahkikat

2. [Fiil] sorgulamak, sorular sormak, soru sormak, kuşkulanmak, şüphe etmek, sorguya çekmek

Bir soru isareti mi? Ne tur bir ceviri bu.

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.