1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich sehe seine Katze."

"Ich sehe seine Katze."

Çeviri:Ben onun kedisini görüyorum.

December 7, 2016

10 Yorum


tigria

kedisini görüyorum


mizinamo

Katılıyorum. Şimdi kabul ediliyor.


GhostAlexMercer

Buraları hep ingilizce anadilli duodan aldım, türkçesi cinsiyet açısından çok belirsiz ve yetersiz, tarayıcıda bilmiyorum ancak 3.tekil şahıs mobilde cidden sıkıntı.
I got these skills from "english to german" version of duo, because turkish version's genders are not sufficient and clear enough. I dont know about browser duo, but in mobile, genders of the 3rd singular person are really a problem


MustafaAlp199924

Kedisini dediğimizde zaten zamir olarak onu zikrediyoruz


bilal768999

görüyorum görürüm yanlış


oduman77

Almancada şimdiki ve geniş zaman aynı.


Cavo17920

Kediyi diyor olmasi lazim das kadze i artisi var


yamanbey

Kedini görüyorum neden olmuyor ?


mizinamo

seine Katze = (onun) kedisi

ich sehe seine Katze = (onun) kedisini görüyorum


yamanbey

Onun kedisini görüyorum kabul edilmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.