1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Who are your parents?"

"Who are your parents?"

Çeviri:Senin ebeveynlerin kim?

February 22, 2014

21 Yorum


HasanKARATEPE

Parent aile yerine de kullanılmıyor mu


MineAyyild

Senin ailen kim ? kabul etmiyor. Sacma..


mervegner16

Aile ve ebeveyn aynı şey değil de ondan


nedagorur

Aile =Family Parents=Ebeveyn Saçma da değil ayrıca tam olarak bilmiyorsanız sormaniz daha mantıklı olur. ;)


suleelus

parents= anne ve baba olmuyor mu ? bunu doğru cevaplara eklemek gerekmez mi? bir de veliniz kim cevabı doğru olur mu çünkü veli sadece anne baba olmuyor sorumlu kişi oluyor . mesela anne ve babası yoksa velisi dedesi ya da amcası olabilir çocuğun. bu kelime parents i karşılar mı?


ademz

"Annen ve baban kim?" , "Senin annen ve baban kim?" cevaplarını da doğru kabul etmesi gerekiyor.


123hasan

hayır çünkü orada father ya da mother yazmıyor


osmandede3

Ne alaka ebeveynin türkçe karşılığına bak istersen


Anne788488

Parent = ebeveyn family =aile demektir


deniznihan50

cevap senin ebeveynlerin kim olucakkk


[aktif olmayan kullanıcı]

    Kim senin ailen i niye kabul etmiyo


Nusretzlim

    evet ben de böyle yazdım.. yanlış dedi


TheAncient18

    Ebeveynler: Parent's Aile : Family


nurten427805

    Kesinlikle ilk.söylediği kelime anlaşilmıyor


Melek926394

    Ben senin ebebeyinlerin kim yazdım kabul etmedi


zei97133

    Hiç anlayamıyorum telaffuzu


zei97133

    Kesinlikle anlaşılmıyor.


MuammerUzu1

    Artik kabak tadi vermeye basladi. Sistem calismiyor.


Yursilya

    Kim senin ebeveynlerin.Bunu kabul etmedi

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.