1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Who are your parents?"

"Who are your parents?"

Çeviri:Senin ebeveynlerin kim?

February 22, 2014

7 Yorum


HasanKARATEPE

Parent aile yerine de kullanılmıyor mu


MineAyyild

Senin ailen kim ? kabul etmiyor. Sacma..


mervegner16

Aile ve ebeveyn aynı şey değil de ondan


nedagorur

Aile =Family Parents=Ebeveyn Saçma da değil ayrıca tam olarak bilmiyorsanız sormaniz daha mantıklı olur. ;)


suleelus

parents= anne ve baba olmuyor mu ? bunu doğru cevaplara eklemek gerekmez mi? bir de veliniz kim cevabı doğru olur mu çünkü veli sadece anne baba olmuyor sorumlu kişi oluyor . mesela anne ve babası yoksa velisi dedesi ya da amcası olabilir çocuğun. bu kelime parents i karşılar mı?


ademz

"Annen ve baban kim?" , "Senin annen ve baban kim?" cevaplarını da doğru kabul etmesi gerekiyor.


Anne788488

Parent = ebeveyn family =aile demektir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.