1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "He likes to tell things."

"He likes to tell things."

Tłumaczenie:On lubi mówić rzeczy.

February 22, 2014

6 komentarzy


pankrzysio

Jak można "mówić rzeczy"? ;)


st.ark

Mozna ewentualnie "mówić różne rzeczy", "mówić do rzeczy", ale po prostu 'rzeczy' wydaje sie niefortunnie doslownym tlumaczeniem.


misiafaraona

"od rzeczy" też można mówić ;)


MateuszZem

okropienstwo. do poprawki!


suashili

sądzę, że to źle przetłumaczone do rzeczy


monika.s-g

Nie, to nie znaczy "do rzeczy". To zdanie bardziej oznacza, że on lubi opowiadać różne historie, często nie do końca prawdziwe lub potwierdzone (plotki lub głupoty na przykład).

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.