Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Walk towards him!"

Çeviri:Ona doğru yürüyün!

0
4 yıl önce

33 Yorum


bacio_
bacio_

Buradaki 'toward' ile ilgili örneklerde hep 's' takısı var evet. Neden toward olmuyor, bilen bir açıklarsa sevinirim.

19
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

toward=towards

37
Cevap ver14 yıl önce

simay772716

Bana

0
Cevap ver2 ay önce

dragotreis

Yerli kaynak bulamadım ama yabancı kaynaklarda her ikisi de olur diyor. İngiltere'de towards abd'de toward yaygınmış. Kısacası paşa gönlünüze kalmış. Sonra bir de kalkıp İngilizce'de sözcük sayısı fazla diye övünüyorlar. Ulan aynı anlama gelen her kelimeye bir kuyruk takıp yeni sözcükler uydurursanız olur tabi. Kafa karıştırmayı ne çok seviyorlar. Viva Türkçe!

1
Cevap ver1 yıl önce

wildstorm_1970

yürü ile yürüyün arasındaki farkı çözemedim, çoğulluğu sağlayan nedir

7
Cevap ver3 yıl önce

fatmaunver88-

Hicbisey ikisi de olur

0
Cevap ver3 yıl önce

Arsenik013

"Ona karşı yürü" dedim kabul etmedi , dilimizde "karşı" ile "doğru" nun aynı anlamda kullanıldığı yerler var.

4
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet ama bu onlardan biri degil :)

10
Cevap ver3 yıl önce

alper437809

Bu bizim dilimiz değil

1
Cevap ver2 yıl önce

melisa1222

Walk başa gelmiş emir cümlesi olmaz mı???

0
Cevap ver3 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Zaten emir cümlesi.

6
Cevap ver3 yıl önce

VvedatT

Neden özne (you) yok.

0
Cevap ver3 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Çünkü emir cümlesinde özne olmaz.

5
Cevap ver3 yıl önce

blue.elis

Emir cümleleri fiil ile başlar

2
Cevap ver2 yıl önce

zynpdlgr17

ona yürü neden olmadııı

0
Cevap ver3 yıl önce

EmreEsra

Walk him !

3
Cevap ver3 yıl önce

Mysumeyye1

Ona doğru yürü neden olmuyor?

0
Cevap ver3 yıl önce

feriha456747

Bende ona dogru yürü cevabini kabul ediyor

0
Cevap ver2 yıl önce

Berat162572

ona doğru yürür nasıl deriz

0
Cevap ver3 yıl önce

DouCanay1

he walks towards him / he walks toward him

0
Cevap ver11 ay önce

AdamZeka

"He she it" de toward'a "s" takisi mi geliyor?

0
Cevap ver2 yıl önce

DouCanay1

"he, she, it" de fiillere 's takısı gelir (tabi geniş zamanda) towards bi fiil değil (sıfat anlamları da olmak üzere) bir edattır

yani toward ile towards aynı anlama gelen iki kelime

1
Cevap ver11 ay önce

lisayev

Evet ama toward ile towards ayni sey

0
Cevap ver1 yıl önce

tyrker.km

toward -e karşı anlamınada geliyor neden sadece -e doğru olarak çevrilmiş ??

0
Cevap ver2 yıl önce

Hasankarl

Ona doğru git nasıl dır?

0
Cevap ver1 yıl önce

Ebrar797848
0
Cevap ver1 yıl önce

enanasya
enanasya

Okunuşuna takıldım. Sadece 'tu' sesi çıkıyor. "Google çeviri" uygulamasında böyle değil.

0
Cevap ver1 yıl önce