Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Walk towards him!"

Çeviri:Ona doğru yürüyün!

4 yıl önce

33 Yorum


bacio_
bacio_

Buradaki 'toward' ile ilgili örneklerde hep 's' takısı var evet. Neden toward olmuyor, bilen bir açıklarsa sevinirim.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

toward=towards

4 yıl önce

simay772716

Bana

2 ay önce

dragotreis

Yerli kaynak bulamadım ama yabancı kaynaklarda her ikisi de olur diyor. İngiltere'de towards abd'de toward yaygınmış. Kısacası paşa gönlünüze kalmış. Sonra bir de kalkıp İngilizce'de sözcük sayısı fazla diye övünüyorlar. Ulan aynı anlama gelen her kelimeye bir kuyruk takıp yeni sözcükler uydurursanız olur tabi. Kafa karıştırmayı ne çok seviyorlar. Viva Türkçe!

1 yıl önce

wildstorm_1970

yürü ile yürüyün arasındaki farkı çözemedim, çoğulluğu sağlayan nedir

3 yıl önce

fatmaunver88-

Hicbisey ikisi de olur

3 yıl önce

Arsenik013

"Ona karşı yürü" dedim kabul etmedi , dilimizde "karşı" ile "doğru" nun aynı anlamda kullanıldığı yerler var.

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet ama bu onlardan biri degil :)

3 yıl önce

alper437809

Bu bizim dilimiz değil

2 yıl önce

melisa1222

Walk başa gelmiş emir cümlesi olmaz mı???

3 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Zaten emir cümlesi.

3 yıl önce

VvedatT

Neden özne (you) yok.

3 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Çünkü emir cümlesinde özne olmaz.

3 yıl önce

blue.elis

Emir cümleleri fiil ile başlar

2 yıl önce

zynpdlgr17

ona yürü neden olmadııı

3 yıl önce

EmreEsra

Walk him !

3 yıl önce

Mysumeyye1

Ona doğru yürü neden olmuyor?

3 yıl önce

feriha456747

Bende ona dogru yürü cevabini kabul ediyor

2 yıl önce

Berat162572

ona doğru yürür nasıl deriz

3 yıl önce

DouCanay1

he walks towards him / he walks toward him

11 ay önce

AdamZeka

"He she it" de toward'a "s" takisi mi geliyor?

2 yıl önce

DouCanay1

"he, she, it" de fiillere 's takısı gelir (tabi geniş zamanda) towards bi fiil değil (sıfat anlamları da olmak üzere) bir edattır

yani toward ile towards aynı anlama gelen iki kelime

11 ay önce

lisayev

Evet ama toward ile towards ayni sey

1 yıl önce

tyrker.km

toward -e karşı anlamınada geliyor neden sadece -e doğru olarak çevrilmiş ??

2 yıl önce

Hasankarl

Ona doğru git nasıl dır?

1 yıl önce

Ebrar797848
1 yıl önce

enanasya
enanasya

Okunuşuna takıldım. Sadece 'tu' sesi çıkıyor. "Google çeviri" uygulamasında böyle değil.

1 yıl önce

hy.016

Walk to him. olmazmi ona yuru

1 yıl önce

bilgeceylandal

lan towards ın karşı anlamıda var ama '' Karşısından yürü!'' yazdığımda saymadı bu ne amk

1 yıl önce

dragotreis

Telaffuz da toward diyor towards olarak anlaşılmıyor. Peki ben s sesini duyamıyorsam nadıl anlayacağım öyle dediğini?

1 yıl önce

Batuhan764529

Telafuzlar anlaşilmıyacak şekilde yuvarlanmış. Aynı cümleyi google translate' e yazın farkı sizde görün...

10 ay önce

.idOG

Towards daha öğrenmedik

9 ay önce

Abdurrahma640829

You oznesi kullanilsa idi s takisi almazdi. Ornek. Telle konusuldugu zaman isminiz ne dendiginde cevapnolarak: it is cenk deriz halbuki kendi ismimizi soyluyoruz.

3 ay önce