"Was machst du in deinen Ferien im Sommer?"

Çeviri:Yaz tatilinde ne yaparsın?

December 7, 2016

11 Yorum
Tartışma kilitli.


humetin

"mit deinen Ferien"

"in deinen Ferien"

hangisi doğru ?


mizinamo

Her ikisi de, ama anlam farklı.

Was machst du in deinen Ferien? = Tatilinde ne yaparsın?

Was machst du mit deinen Ferien? = What do you do with your holidays? How do you use your holidays? Do you use them wisely? Do you use them to recover? Do you waste them lying drunk on your couch?


humetin

Yazın (im Sommer -Datv.) tatilinde ne yaparsın ?


humetin

Yaz tatilinde ne yapıyorsun ? (Kabul edilmiyor !)


krm328

niçin in deineM ferien değil? Dativ olması gerekmiyor mu?


mizinamo

burasi dativ çoğul = deinen.

deinem dativ tekil (eril veya nötr için).


humetin

1.Was machst Du im Sommer ?

2.Was machst Du in deinen Ferien im Sommer?

3.Was machst Du im Sommer in deinen Ferien ?

4.Was machst Du in Deinen Sommerferien?


Mustafa279685

bazen İN bazen MİT kabul ediyor. çelişkili


Emre163151

Allahümme sabirinnnn


RoseBilgeTr

"Was machst du am Sommerferien?" Olmamalımıydı?


mizinamo

"Was machst du am Sommerferien?"

Olamaz. Cümle mantıksız.

Was machst du in den Sommerferien? olabilir.

(Ferien hep çoğul.)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.