1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Theory and practice do not a…

"Theory and practice do not always go together."

Çeviri:Teori ve pratik her zaman birbirine uymaz.

December 7, 2016

5 Yorum


mehmet786441

Birbirine her zaman= her zaman birbirine

December 7, 2016

Eluvian_

Doğru diyorsunuz, cümlenizi rapor edebilirsiniz.

December 8, 2016

OuzCanzmc

Uymaz değil uymazlar olmalı cümle çoğul.

March 22, 2017

hodoras

Do not match buradaki uymaz anlamini tasir mi

April 30, 2017

Eluvian_

Ekledim, geri bildirim için teşekkürler.

April 30, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.