1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am going to consider him f…

"I am going to consider him for the job."

Çeviri:Ben onu iş için göz önüne alacağım.

February 23, 2014

4 Yorum


imiyousa

"Ben onu iş için düşüneceğim." çevirisi de eklenebilir doğru yanıtlar arasına.


selday

"Ben onu iş için düşüneceğim" de doğru bir çeviridir


DoganErbah

Dikkate alacağım da güzel Türkçe. Rapor ettim


sercanunlu

ben onu iş için değerlendireceğim dahs düzgün bir çeviri. asıl çeviri olarak sunulan göz önüne almak fiilini kim kullanır ki?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.