Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Am I under arrest?"

Μετάφραση:Έχω συλληφθεί;

πριν από 1 χρόνο

6 σχόλια


VickySpy

Και γιατί όχι: συλλαμβάνομαι;

πριν από 1 χρόνο

kalelsa
kalelsa

Συλλαμβάνομαι? Γιατί είναι λάθος?

πριν από 1 χρόνο

kalelsa
kalelsa

Υπό είναι το σωστό και όχι ύπο

πριν από 1 χρόνο

sotiria40

Συμφωνώ

πριν από 9 μήνες

Michael409270

Dear Duolingo, I think you won with Yuko, not with ippon... Be careful the tone! Υπό κράτηση

πριν από 10 μήνες

FantAssia2

ισχύει...και το συλλαμβάνομαι είναι σωστό ως μετάφραση στα ελληνικά! Και μάλιστα το χρησιμοποιούμε πιο πολύ απο το ''εχω συλληφθει

πριν από 10 μήνες