Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Десять, двадцять, тридцять, сорок, п'ятдесят, шістдесят, сімдесят, вісімдесят, дев'яносто, сто"

Переклад:Ten, twenty, thirty, forty, fifty, sixty, seventy, eighty, ninety, one hundred

1 рік тому

7 коментарів


Petro333643

Тут нема повного варіанту.

1 рік тому

Denis17112007

Еееееееееееееееееееееей чого не правильно a hundred!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

A hundred - це іменник Сотня. Числівник Сто пишеться без артикля.

Артикль - ознака іменника. Якщо іноді бачите артикль перед іншою частиною мови, це значить, що вона є означенням до іменника, що слідує за нею. У таких випадках артикль ставиться перед означенням, але він стосується іменника.

4 місяці тому

English978067

Чому відповідь вже вписана?

8 місяців тому

vnick03

a hundred <> one hundred?

1 рік тому

CptW10

Та ви всі пишете щось незрозуміле

10 місяців тому

MyhsyaShtu

Завдання на уважність, а не на знання англійської )

10 місяців тому