"His suit"

Tłumaczenie:Jego garnitur

February 23, 2014

16 komentarzy


x.julciaa

Nie prawda wszystko słychać dobrze.


MagdalenaF387768

Ja nie slysze his tylko the


Lech7

Dla czego przed suit nie żąda się "a" lub "the"


yuioyuio

ponieważ jest już zaimek dzierżawczy "his", który definiuje co to za garnitur

PS. "dlaczego" pisze się razem


Marita448585

Czy pani to wszystko pamięta? Skąd pani zna wszystkie te regułki ? :) W j.angielskim często trzeba pamiętać jakieś szczegóły tego typu. Ja osobiście często o nich zapominam :/


dun3rr

wg google translate jak i mojej wiedzy suit może być też ubraniem jednak zaliczono mi to jako bląd


PaweDurka

Tego his wcale nie słychać


xmoniczkax.567

Jak nie? To jest niemożliwe żeby nie było słychać, bo w tym zdaniu są tylko dwa wyrazy ("his'' i "suit") a poza tym "his" jest tutaj na początku... A jak rzeczywiście nie słychać to, to zgłoś a nie pisz w komentarzach, bo moderatorzy tego nie widzą, co znaczy, że tego nie zmienią. Pozdrawiam :)


DariuszCzu1

Od kiedy wprowadzili te krzykliwe, dziecięce głosy, trzeba uważnie się wsłuchiwać, żeby nie popełnić błędu. Czasami aż uszy bolą. Pozdrawiam.


mamakrzysia

Lektorka bardzo niewyraźnie powiedziała :suit. Wsłuchiwałam się kilka razy w wolnym tempie i ciągle słyszałam jakieś : sund


Kristov76

W "suit" synteza mowy wyraźnie generuje "suits"


JurekP1

Ludzie kto zrozumie tego chłopca, nie słyszałem żeby w rzeczywistym życiu ktoś się tak wymawiał. Chyba że w przedszkolu


KrzysztofMysza

His jest calkowicie niezrozumiałe


Jacek895589

Zamiast his mówi this nawet w zwolnionym tempie puszczałem kolka razy i mówi this

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.