1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim bölümümde yedi erkek v…

"Benim bölümümde yedi erkek ve dört kadın var."

Çeviri:There are seven men and four women in my section.

February 23, 2014

14 Yorum

Konu önem sırasına göre

candost2

My section has seven men and four women. Cevirisi dogru mudur?

September 16, 2015

GriAdam

Doğrudur. Az evvel bu şekilde bir deneme yaptım kabul ediliyor.

April 23, 2016

HulyaCakka

ben ce dogru

July 30, 2016

HulyaCakka

bolume part dedim olmadi hersey dogruydu

July 30, 2016

efkan.efe.

Chapter?

August 21, 2014

KdrKT

chapter neden olmuyor

October 17, 2014

warywarcry

Deparment?

February 23, 2014

Burak-Erol

"male, female" kullanımı yanlış mı?

November 25, 2014

CerenKandi

onlar cinsiyeti belirtilen kelimeler

July 4, 2015

-DarkCow-

"In my department which has seven men and four women" yazdım kabul etmedi bilgisi olan biri hatanın nerede olduğunu söyleyebilir mi ?

January 6, 2019

zafer_turan

male ve female doğru sayılmalı

November 26, 2015

HidayetYur4

at my section has seven man and four woman. yazdım kabul etmedi.

May 30, 2017

osmandede3

has kullanamazsınız sahiplik yok

February 2, 2018

sezinozkan

"There are in my section seven men and four women " neden olmuyor biri yardımcı olabilir mi ?

September 27, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.