1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim bölümümde yedi erkek v…

"Benim bölümümde yedi erkek ve dört kadın var."

Çeviri:There are seven men and four women in my section.

February 23, 2014

25 Yorum


candost2

My section has seven men and four women. Cevirisi dogru mudur?


GriAdam

Doğrudur. Az evvel bu şekilde bir deneme yaptım kabul ediliyor.


HulyaCakka

bolume part dedim olmadi hersey dogruydu


seval826063

Beni de ayni sekilde kabul etmedi


murattemurtr

Çokta değişmiyor anlam. değişiyorsa da ilgili kişiler açıklasa keşke


Yeim694911

chapter hikaye ve dizi bölümlerini açıklamak için kullanılan bir ifade section en doğrusu


Yeim694911

chapter hikaye veya dizi bölümündeki anlamıyla kullanılır


KdrKT

chapter neden olmuyor


Yeim694911

çünkü o dizi veya hikaye bölümlerini anlatmam için kullanılır


Burak-Erol

"male, female" kullanımı yanlış mı?


CerenKandi

onlar cinsiyeti belirtilen kelimeler


sezinozkan

"There are in my section seven men and four women " neden olmuyor biri yardımcı olabilir mi ?


Yeim694911

aslında onun tam bir açıklaması yok ama ingilizce türkeçeye göre fiili kafasına göre ya başa ya da sona koyabiliyor ama ben de tam emin değilim


-DarkCow-

"In my department which has seven men and four women" yazdım kabul etmedi bilgisi olan biri hatanın nerede olduğunu söyleyebilir mi ?


Gulhan438778

"There are in my section seven men and four women" yazdim, olmadi.


mehmet416229

Department neden kabul edilmiyor neden dualingoda illede benim istediğim kelimeyi yazacaksın muadilini kabul etmem gibi bir anlayış diktatörlüğü var? Yetkili birisinden cevap gelmedikçe bu anlaşılmalar dualingo aleyhinde yaygınlaşıyor bilginize


Blent180430

Neden at my section değil de in my section?


HidayetYur4

at my section has seven man and four woman. yazdım kabul etmedi.


osmandede3

has kullanamazsınız sahiplik yok


asusadi

bence de doğru


ahmet426611

There are in my section seven men and four women dedim olmaz dedi


refikatakan

Neden "the seven men" olmuyor? Belli bir olaydan bahsediliyor genel bir konu yok cümlede.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.