1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We are still alive."

"We are still alive."

Fordítás:Még élünk.

February 23, 2014

18 hozzászólás


Honiki

es az miert nem jo:? Eletben maradunk...

August 5, 2015

brigg3

A-a-a-a, stayin' alive.... :)

October 26, 2015

Nyuszedli

Életben vagyunk még. Ez így miért nem jó? Más jelentené ezt? Vagy máshogy fejezné ki az angol? Köszi!

February 23, 2014

NO22emi

Jelenteném.

May 21, 2014

Redserial

Nem mindegy hogy "még élünk" vagy "élünk még" ??

February 25, 2014

GGABI2

Szerintem mindegy, ugyan azt fejezi ki.

October 4, 2014

Zsuzsi182464

Ugyan azt, hogy ugyanazt egybeírnám, de csak mert én ilyen kukacoskodó vagyok :)

April 3, 2019

hb433

itt a kirakos faladatnal, el van irva a mindig: "mindg" (ranyomtam a zaszlora is)

March 29, 2014

Szabcsi04

És a mindig hogy jön most ide?:-/

April 21, 2016

Szabcsi04

Csak úgy kérdezem, mert az nem volt benne a mondatban.

April 21, 2016

Szabcsi04

Bocs, azért, nem úgy.

April 21, 2016

vasvariistvan

A still-ne van ilyen jelentése.

June 24, 2018

KCsaba22

Életben maradtunk miért nem jó?

April 15, 2015

hb433

Mert nem múltidőben van, amit le kell fordítani.

April 15, 2015

KCsaba22

Igazad van. Köszi.

April 16, 2015

Korondyolga

mi ez a marhaság....még élünk az élünk helyett.Drágám érthető....vagy még egyszer"MÉG" szó minek?

June 9, 2017

Lara43917

Szerintem még mindig élünk....

February 12, 2019

JoeSzab

Még mindig életben vagyunk.

July 25, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.