"Senin neslin siyah giyer."

Çeviri:Your generation wears black.

4 yıl önce

8 Yorum


mcoban54

Nesil 1 kişiyi karşılamaz, dolayısıyla çoğul olması lazım. Ve haliyle de "s" takısı olmamalı

3 yıl önce

ramazan444

Wear neden s takisi aldi

4 yıl önce

ebru147

cunku your generatıon it sozcugunu karsılıyor

3 yıl önce

Murat478789

Ama neslin çoğul oluyor

3 yıl önce

uzunali18

Anladigim kadariyla "generation" kelimesi tekil sayiliyo ondan -s aldi fiil. Bu tum cogul kelimelerde boyle mi?

3 yıl önce

elift37

Biz de diyoz ki neden they degil de it

3 ay önce

Nevruz0

wear neden s takısı almış

4 yıl önce

Kerem_88

wears neden s almış bilen arkadaşlar bizi aydınlatsın, Çoğul bir topluluktan bahsediliyor, your geniş zamanda s almaması lazım

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.