"Senin neslin siyah giyer."

Çeviri:Your generation wears black.

4 yıl önce

21 Yorum


mcoban54

Nesil 1 kişiyi karşılamaz, dolayısıyla çoğul olması lazım. Ve haliyle de "s" takısı olmamalı

3 yıl önce

ramazan444

Wear neden s takisi aldi

4 yıl önce

ebru147

cunku your generatıon it sozcugunu karsılıyor

3 yıl önce

Murat478789

Ama neslin çoğul oluyor

2 yıl önce

uzunali18

Anladigim kadariyla "generation" kelimesi tekil sayiliyo ondan -s aldi fiil. Bu tum cogul kelimelerde boyle mi?

3 yıl önce

elift37

Biz de diyoz ki neden they degil de it

1 ay önce

Nevruz0

wear neden s takısı almış

4 yıl önce

Kerem_88

wears neden s almış bilen arkadaşlar bizi aydınlatsın, Çoğul bir topluluktan bahsediliyor, your geniş zamanda s almaması lazım

4 yıl önce

alperozbek

neslin yerine kind kullanılamaz mı? Senin gibiler anlamında...

2 yıl önce

scerik

dogru cevabi yazdim yanlis dedi.enteresa

8 ay önce

Rabia525599

İn ne icin kullaniliyordu?

6 ay önce

kdrydn

your generation is wears black ---- neden "is" kullanılmıyor.

4 yıl önce

burcuu23

cunku bu cumle bır eylem cumlesı. eger durum cumlesı olsaydı yanı ıcınde bır fııl olmasaydı (kı burada wear fiili var) o zaman to be yani am -is -are kullanılırdı

4 yıl önce

kdrydn

şimdi farkı anladım, teşekkürler

4 yıl önce

atakanmert1

İfadenizi anladım ama cümlenizde biraz karışıklık var bunu düzeltirseniz daha iyi anlarız teşekkürler

4 yıl önce

omer.m.kok

Yoo aslında bir karışıklık yok gayet iyi anlatmış arkadaş

4 yıl önce

EREKKER

Çünkü geniş zaman cümlesi

4 yıl önce

elift37

Genis zamanda fiille am is are kullanilmaz

1 ay önce

Ademall

cunku simple present tense

3 yıl önce

mikaildaglar

Yours generation wears black kabul edilmedi. Bazı cümlelerde "senin"sözcüğünün karşılığı olarak "yours" kullanılmıştı. Şimdi neden "your" olması gerektiğini açıklayabilir misiniz?

3 yıl önce

SuedaErt

Doğru yazdım yanlış dedi

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.