1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It is the minimum age for me…

"It is the minimum age for me."

Çeviri:O benim için minimum yaş.

February 23, 2014

16 Yorum


jzlcdh

Bu cümle anlamadım çünkü "It is the minimum age for me." saçmadır.

Ne zaman "O benim için minimum yaş." diyoruz?


AlpYeni

? 16 yaş senin için uygun mu? + Evet, o benim için azami yaş. gibi bir diyalog yaşayabilirsin. Karşına çıkabilecek bir kullanım.


jzlcdh

Tşk ama kimler bu şey diyor örneğinizde? Ne zaman?


VeganLiveHealthy

dont try to get all of them mate. I am turkish and I dont . just give up sometimes. cause interpreters !


altugcyhn

"o benim için minimum yaşta" demek istersek nasıl söyleyeceğiz


mranBenek

Minimum yaş ne demek


kosmos_

''o asgari bir yaş benim için'' çevirisini; devrik cümle olduğu için mi kabul etmedi, yoksa asgari (minimum) kelimesi duolingo'nun kelime haznesinde kayıtlı değil mi?


Ahmetozhekim

Emek verip yapan arkadaşlar eyv. iyi güzel hoş yapmışsınız da olmamış. An itibariyle bırakıyorum ve elimi bir daha sürmeyeceğim, neden mi ? Bilginize gram itimadım kalmadı, benzer çevirilerde 5. veya 6. aynı terane. Minumum Türkçe değil ve ben Türküm, bu kelimeyi karşılayan 10 tane kelime var bu dilde. minimum: (ölçülen/kaydedilen/ulaşılan değerlerin/sayıların) en küçüğü (Zargan). İlber Ortaylı'nın yarı cahilleri sizi , 1 değil 2 değil yeter be !


Nezir_Dlm

O benim için minimum yaştadır Cümlesinin kabul edilmesi lazım desteğe bildiriyorum


papazel

en düşük niye olmuyor yauv


utku_kaya

least ya da lowest olsaydı en düşük diyebilirdik


elfandorion

Ha "O benim için minimum yaş." doğru da least'ı eksik kaldı.


odzihozo

hâla öğrenemedim şu cümleleri çevirirken tersten mi çevirecez türkçeye?


AlpYeni

Hayır. önce cümleyi okuyup anlamalı daha sonra anladığın biçimde cümleyi kurmalısın. Cümleyi kurarken doğru kelimeleri seçtiğinden emin ol.


AhmetSeker7

"Minimum age for me" de oluyor


Hakan688419

"O benim için minimum yaştadır" bu cevabı neden kabul etmiyor anlamadım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.