"It is the minimum age for me."

Çeviri:O benim için minimum yaş.

4 yıl önce

14 Yorum


jzlcdh
jzlcdh

Bu cümle anlamadım çünkü "It is the minimum age for me." saçmadır.

Ne zaman "O benim için minimum yaş." diyoruz?

3 yıl önce

PassionatePotato

dont try to get all of them mate. I am turkish and I dont . just give up sometimes. cause interpreters !

5 ay önce

altugcyhn

"o benim için minimum yaşta" demek istersek nasıl söyleyeceğiz

4 yıl önce

kosmos_

''o asgari bir yaş benim için'' çevirisini; devrik cümle olduğu için mi kabul etmedi, yoksa asgari (minimum) kelimesi duolingo'nun kelime haznesinde kayıtlı değil mi?

4 yıl önce

mranBenek

Minimum yaş ne demek

1 yıl önce

Ahmetozhekim

Emek verip yapan arkadaşlar eyv. iyi güzel hoş yapmışsınız da olmamış. An itibariyle bırakıyorum ve elimi bir daha sürmeyeceğim, neden mi ? Bilginize gram itimadım kalmadı, benzer çevirilerde 5. veya 6. aynı terane. Minumum Türkçe değil ve ben Türküm, bu kelimeyi karşılayan 10 tane kelime var bu dilde. minimum: (ölçülen/kaydedilen/ulaşılan değerlerin/sayıların) en küçüğü (Zargan). İlber Ortaylı'nın yarı cahilleri sizi , 1 değil 2 değil yeter be !

1 yıl önce

Nezir_Dlm

O benim için minimum yaştadır Cümlesinin kabul edilmesi lazım desteğe bildiriyorum

2 ay önce

papazel

en düşük niye olmuyor yauv

4 yıl önce

utku_kaya

least ya da lowest olsaydı en düşük diyebilirdik

4 yıl önce

elfandorion

Ha "O benim için minimum yaş." doğru da least'ı eksik kaldı.

3 yıl önce

efeeeeee

hâla öğrenemedim şu cümleleri çevirirken tersten mi çevirecez türkçeye?

4 yıl önce

AlpYeni

Hayır. önce cümleyi okuyup anlamalı daha sonra anladığın biçimde cümleyi kurmalısın. Cümleyi kurarken doğru kelimeleri seçtiğinden emin ol.

3 yıl önce

AhmetSeker7

"Minimum age for me" de oluyor

11 ay önce

Hakan688419

"O benim için minimum yaştadır" bu cevabı neden kabul etmiyor anlamadım

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.