1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Nie mam czasu."

"Nie mam czasu."

Tłumaczenie:I do not have time.

February 23, 2014

11 komentarzy


maras59

Dlaczego " i have no time " nie uznaje?


Szczepan905245

Nwm ale masz racje bo też tak zrobiłem


Yola448704

"I have no time" jest już uznawane


gagak

Dlaczego I havn't time to błąd??


Rav2888

Ponieważ 'have' to zwykły czasownik, który należy zaprzeczyć przez czas (w tym przypadku Present Simple, czyli 'do not have'). Gdybyś wpisał 'have got' (czyli modal) można było by zaprzeczyć przez 'haven't got'


ZosiaKK

Napisalam "I not have time"i mi nie uznalo


Sylwia32137

Napisalam I have not time i mi nie uznalo :(


br0d4
Mod

I słusznie.

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.