"Onlar senin pantolonların değil."

Çeviri:They are not your pants.

4 yıl önce

27 Yorum


tayfun96

Neden they kullanılıyor?

3 yıl önce

Esin813954

Birden fazla pantolon olduğu için they kullanılır

4 ay önce

Burak052

teşekkürler herkese bilgi verdikleri için

1 yıl önce

brkgl

Daha önceki derslere göre your's pants olması gerekmiyormu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ben sen o için sadece my your her vs kelimelei mevcut. diğerleri için 's takısı kullanıyoruz

4 yıl önce

isttolga

they 'have' ... degilde neden they 'are' olarak cumlelendirildi sayin yetkili? have/has sahiplik belirtmez mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

burda sahiplik bildiren "your"

4 yıl önce

sevgi501961

Doğru cevabı bilipte(sözel olarak) bambaşka bir şey yazmakta ayrı bir meziyet olsa gerek Bu durumdan nası kurtulabilirim acaba??

1 ay önce

smanovic

They insanlar icin kullanilmiyor mu. Thats yanlis mi olur

4 yıl önce

Joseph0107

They= onlar , insanlar Thats yanlış olurdu. Thats diye birşey yok. That's var

4 yıl önce

smanovic

thats değil de "those are not your pants" yanlış mı olur. they bana garip geldi demek nesnelere de they kullanılıyor

4 yıl önce

aleyna.cev

Onlar ın üstüne tıkla thats yazıyo

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ipuçları genel, karşımızdaki cümle için bütün ipuçları geçerli diye bir şey yok. bir de "thats" diye bir şey yok.

4 yıl önce

Eser_Mehmet

They not your pants, yanlis dedi, nedendir? Tesekkurler.

4 yıl önce

MehmetAli2953

Cümlenin yardımcı fiili yok eğer geniş zamanda fiil yoksa yardımcı fiil mutlaka olmak zorunda

3 yıl önce

rozerinin

Yanlış bilgiler k.b

4 yıl önce

aForeignMan

this pants is not yours dedim kabul etmedi neden?

3 yıl önce

songstonoone

"these" yerine those'u kabul ediyor these kabul etmiyor? her ikisi de onlar demek

3 yıl önce

SALHA738038

Anlamadım

1 yıl önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    "pants" pantolon demek değil mi? pantolonlar olması için -s takısı alması gerekir diye düşünüyorum fakat doğru cevap da böyle bir -s takısı yok ?!

    4 yıl önce

Selcen_Ozturk
    Selcen_Ozturk

    hem tekili hem cogulu pants

    4 yıl önce

falconxd

    They kullanilmamasi gerkiyor çünkü they insanlar icindir. Cevap yanlistir. Dogru cevap "Those are not your trousers." Olmali bence....

    4 yıl önce

MehmetAli2953

    These those şunlar bunlar demektir they insanlar icindir diye bir sey kesinlikle ve kesinlikle yoktur lutfen yanlis bilgilerle insanlarin aklini karistirmayalim

    3 yıl önce

BURAK140

    zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    2 yıl önce

Burak052

    benim adımda burak

    1 yıl önce
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.