Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar senin pantolonların değil."

Çeviri:They are not your pants.

1
4 yıl önce

7 Yorum


tayfun96

Neden they kullanılıyor?

1
Cevap ver2 yıl önce

Esin813954

Birden fazla pantolon olduğu için they kullanılır

0
Cevap ver2 hafta önce

Burak052

teşekkürler herkese bilgi verdikleri için

1
Cevap ver1 yıl önce

brkgl

Daha önceki derslere göre your's pants olması gerekmiyormu

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ben sen o için sadece my your her vs kelimelei mevcut. diğerleri için 's takısı kullanıyoruz

1
Cevap ver4 yıl önce

isttolga

they 'have' ... degilde neden they 'are' olarak cumlelendirildi sayin yetkili? have/has sahiplik belirtmez mi?

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

burda sahiplik bildiren "your"

2
Cevap ver4 yıl önce