1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Yes, you love me."

"Yes, you love me."

Çeviri:Evet, sen beni seviyorsun.

February 23, 2014

24 Yorum


gunes_b

Someone likes you


561561561

seviyorsun olması için ing takısı alması gerekmez mi arkadaşlar


nesilmz

burayı kim romantik moduna aldıysa düzeltsin lütfennnn


apo55

Bana aşıksın neden olmuyor


Hacer657251

Ask diye birsey olmadigi icindir belki


Meralgcmz

Yabancı sevgili yaparsak lazım olur tabii ne kadar düşünceli bi kuş hakikaten ncmsnxmznxm


zeynep-caglar

Biriniz bunu bana açıklamasını Rica ederim. İngilizce hocam "love" yani "sevmek" fiili geniş zamanda kullanılmayacağını bu nedenle "sever" yerine "seviyor" kullanılmasını söyledi nasıl oluyor ama burada geniş zamanda kullanılmış(!) Asıl yanlış kimde? Nasıl olması gerekiyor? Teşekkürler.


UmutcanMur

Evet Sen seversin beni dedim hatalı dedi aslında doğru


SemihDege

"Evet sen beni seversin" yazdım


Hazar63685

Kulüp kurdum ve ismi Code Xana isteyen gelsin


zeynebelha

Aynısını yazdım kabul etmedi demekki yaşanmış sevmiyormuş


Volkan315282

Evet seni seviyorum olması gerek


ahmet11923

Soruda evet beni seversin n tercihleri var sadece yapiyorum dogry lakin, buraya bakinca dogrusunu yaziyor evet sen beni seversin !!!


COOLGIRL944197

I install a clup please attend


Feride99355

bu bir bilgisayar olduğundan her şeyi doğru kabul etmemesi bence normal

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.