Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yes, you love me."

Çeviri:Evet, sen beni seviyorsun.

4 yıl önce

38 Yorum


bentokumsenye

Beni sevmiyor yalan

2 yıl önce

gunes_b

Someone likes you

3 ay önce

561561561

seviyorsun olması için ing takısı alması gerekmez mi arkadaşlar

2 yıl önce

berfin382090

evet

7 ay önce

nesilmz

burayı kim romantik moduna aldıysa düzeltsin lütfennnn

1 yıl önce

KylarKylar1

Biraz heyecan

1 ay önce

KylarKylar1

Hagsjsjasgsj

1 ay önce

apo55

Bana aşıksın neden olmuyor

3 yıl önce

furkan623525

Salaksın

2 yıl önce

Hacer657251

Ask diye birsey olmadigi icindir belki

1 yıl önce

MuratBozkr1

Aşk vardır seni bulmamışsa o başka

1 yıl önce

gunes_b

Hahahhaa

3 ay önce

sanane149415

ask ile aşık aynı manaya gelmiyor

3 ay önce

Meralgcmz

Yabancı sevgili yaparsak lazım olur tabii ne kadar düşünceli bi kuş hakikaten ncmsnxmznxm

2 yıl önce

UmutcanMur

Evet Sen seversin beni dedim hatalı dedi aslında doğru

1 yıl önce

berfin382090

evet

7 ay önce

SemihDege

"Evet sen beni seversin" yazdım

3 yıl önce

BeydaNazar

Bende

2 yıl önce

berfin382090

bendee

7 ay önce

zeynep-caglar

Biriniz bunu bana açıklamasını Rica ederim. İngilizce hocam "love" yani "sevmek" fiili geniş zamanda kullanılmayacağını bu nedenle "sever" yerine "seviyor" kullanılmasını söyledi nasıl oluyor ama burada geniş zamanda kullanılmış(!) Asıl yanlış kimde? Nasıl olması gerekiyor? Teşekkürler.

1 yıl önce

Hazar63685

Kulüp kurdum ve ismi Code Xana isteyen gelsin

1 yıl önce

zeynebelha

Aynısını yazdım kabul etmedi demekki yaşanmış sevmiyormuş

1 yıl önce

Volkan315282

Evet seni seviyorum olması gerek

1 yıl önce

ahmet11923

Soruda evet beni seversin n tercihleri var sadece yapiyorum dogry lakin, buraya bakinca dogrusunu yaziyor evet sen beni seversin !!!

1 yıl önce

VolkanTopc

Bi hata var

1 yıl önce

mehmetokten

Evet beni seviyorsun olmadi kabul etmedi yazik be

1 yıl önce

gkalpfer

Seviyorum de!

1 yıl önce

uur91088

Evet beni sen seversin yazimini neden yanlış olarak kabul ediyor

1 yıl önce

Elorenna

gel de bunu benimkine anlat

11 ay önce

NurettinKa18

Beni seven yok

11 ay önce

COOLGIRL944197

I install a clup please attend

7 ay önce

COOLGIRL944197

İt is name is cool girls

7 ay önce

COOLGIRL944197

Please attend my clup

7 ay önce

Jumagul19

Evet sen beni seviyorsun. Ayyy gerçekten mi?

7 ay önce

SerhatAkkanat

Aşk diye bir şey yoktur hormon diye birşey vardır saygılar

6 ay önce

gunes_b

Keşke dedim

3 ay önce

Feride99355

bu bir bilgisayar olduğundan her şeyi doğru kabul etmemesi bence normal

2 ay önce

berjantotr

yeah I love owls

2 ay önce