Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yes, you love me."

Çeviri:Evet, sen beni seviyorsun.

1
4 yıl önce

38 Yorum


bentokumsenye

Beni sevmiyor yalan

13
Cevap ver2 yıl önce

gunes_b

Someone likes you

0
Cevap ver2 ay önce

561561561

seviyorsun olması için ing takısı alması gerekmez mi arkadaşlar

5
Cevap ver2 yıl önce

berfin382090

evet

0
Cevap ver6 ay önce

nesilmz

burayı kim romantik moduna aldıysa düzeltsin lütfennnn

4
Cevap ver1 yıl önce

KylarKylar1

Biraz heyecan

0
Cevap ver3 hafta önce

KylarKylar1

Hagsjsjasgsj

0
Cevap ver3 hafta önce

apo55

Bana aşıksın neden olmuyor

3
Cevap ver2 yıl önce

furkan623525

Salaksın

14
Cevap ver2 yıl önce

Hacer657251

Ask diye birsey olmadigi icindir belki

1
Cevap ver1 yıl önce

MuratBozkr1

Aşk vardır seni bulmamışsa o başka

0
Cevap ver111 ay önce

gunes_b

Hahahhaa

0
Cevap ver2 ay önce

sanane149415

ask ile aşık aynı manaya gelmiyor

0
Cevap ver1 ay önce

Meralgcmz

Yabancı sevgili yaparsak lazım olur tabii ne kadar düşünceli bi kuş hakikaten ncmsnxmznxm

1
Cevap ver2 yıl önce

UmutcanMur

Evet Sen seversin beni dedim hatalı dedi aslında doğru

1
Cevap ver1 yıl önce

berfin382090

evet

0
Cevap ver6 ay önce

SemihDege

"Evet sen beni seversin" yazdım

0
Cevap ver3 yıl önce

BeydaNazar

Bende

0
Cevap ver2 yıl önce

berfin382090

bendee

0
Cevap ver6 ay önce

zeynep-caglar

Biriniz bunu bana açıklamasını Rica ederim. İngilizce hocam "love" yani "sevmek" fiili geniş zamanda kullanılmayacağını bu nedenle "sever" yerine "seviyor" kullanılmasını söyledi nasıl oluyor ama burada geniş zamanda kullanılmış(!) Asıl yanlış kimde? Nasıl olması gerekiyor? Teşekkürler.

0
Cevap ver1 yıl önce

Hazar63685

Kulüp kurdum ve ismi Code Xana isteyen gelsin

0
Cevap ver1 yıl önce

zeynebelha

Aynısını yazdım kabul etmedi demekki yaşanmış sevmiyormuş

0
Cevap ver1 yıl önce

Volkan315282

Evet seni seviyorum olması gerek

0
Cevap ver1 yıl önce

ahmet11923

Soruda evet beni seversin n tercihleri var sadece yapiyorum dogry lakin, buraya bakinca dogrusunu yaziyor evet sen beni seversin !!!

0
Cevap ver1 yıl önce

VolkanTopc

Bi hata var

0
Cevap ver11 ay önce

mehmetokten

Evet beni seviyorsun olmadi kabul etmedi yazik be

0
Cevap ver11 ay önce

gkalpfer

Seviyorum de!

0
Cevap ver11 ay önce

uur91088

Evet beni sen seversin yazimini neden yanlış olarak kabul ediyor

0
Cevap ver11 ay önce

Elorenna

gel de bunu benimkine anlat

0
Cevap ver10 ay önce

NurettinKa18

Beni seven yok

0
Cevap ver9 ay önce

COOLGIRL944197

I install a clup please attend

0
Cevap ver6 ay önce