1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Gdzie są wszyscy inni?"

"Gdzie są wszyscy inni?"

Tłumaczenie:Where is everybody else?

February 23, 2014

18 komentarzy


Monia.W

dlaczego w tym zdaniu jest użyte "is" a nie "are"?


yuioyuio

Ponieważ w angielskim everybody to trzecia osoba liczby pojedynczej, tak samo jako everyone, somebody, someone, anybody i anyone. Popatrz jak zbudowane jest słowo "every-body" tłumacząc dosłownie "każde-ciało". W polskim mamy dwa słowa znaczące mniej więcej to samo: "wszyscy" (l.mn.) i "każdy" (l.poj.), a everybody zachowuje się jak "każdy".


Monia.W

ok dzięki, już rozumiem :)


Pawe800060

suuuper wyjaśnienie


Baka173960

Skoro everybody to każdy, to dlaczego słowo wszyscy jest przetłumaczone everybody? Wszyscy inni - everybody else


suszanin

Też mnie to dziwi!


olivschien

A ja dałam where are all others i jako blad bylo to ze przed others nie umiescilam the Dlaczego?


Halina92869

Dlaczego nie uznano mi everybody , a poprawiono na everyone


MartaWiesz

A to nie oznacza "Gdzie jest ktokolwiek inny"? Liczba pojedyncza?


jaclas

Najeżdżam na "inni" podpowiada mi different. Piszę: Where is everybody different, wyskakuje błąd, że miało być else. Coś to nie w porządku.


buskes76

znaczyło by to coś w rodzaju "Gdzie są wszyscy różni /odmienni"


Sisunitka

Pokazuje ze moze byc ALL


AndreKrak

Powinno być uznawane „Where are everybody else”.


Aleksandra433033

Ja napisałam " all" i nie zaliczyło. Dlaczego ...?


Adam768153

Może być?: where are everybody others?


Iza61687

Dlaczego all nie zalicza w tym zdaniu a czesc wszystkim -hallo all juz tak?


Milinda_pl111

Nie może być everyone else?

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.