Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Gdzie są wszyscy inni?"

Tłumaczenie:Where is everybody else?

4 lata temu

13 komentarzy


Monia.W

dlaczego w tym zdaniu jest użyte "is" a nie "are"?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ w angielskim everybody to trzecia osoba liczby pojedynczej, tak samo jako everyone, somebody, someone, anybody i anyone. Popatrz jak zbudowane jest słowo "every-body" tłumacząc dosłownie "każde-ciało". W polskim mamy dwa słowa znaczące mniej więcej to samo: "wszyscy" (l.mn.) i "każdy" (l.poj.), a everybody zachowuje się jak "każdy".

4 lata temu

Monia.W

ok dzięki, już rozumiem :)

4 lata temu

GanjaMafia4

No ten angielski jest prosty

6 miesięcy temu

olivschien

A ja dałam where are all others i jako blad bylo to ze przed others nie umiescilam the Dlaczego?

3 lata temu

Sisunitka

Pokazuje ze moze byc ALL

6 miesięcy temu

Halina92869

Dlaczego nie uznano mi everybody , a poprawiono na everyone

3 miesiące temu

AndreKrak

Powinno być uznawane „Where are everybody else”.

1 miesiąc temu

jaclas

Najeżdżam na "inni" podpowiada mi different. Piszę: Where is everybody different, wyskakuje błąd, że miało być else. Coś to nie w porządku.

3 lata temu

buskes76

znaczyło by to coś w rodzaju "Gdzie są wszyscy różni /odmienni"

1 rok temu

Gregor.Jan

moze byc "where are the others?"?

2 lata temu

GanjaMafia4

Prostytut

6 miesięcy temu

Lucybalou12

Piekne wytlumaczenie!Dziekuje!

3 lata temu