1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Go look for it!"

"Go look for it!"

Çeviri:Git ara onu!

February 23, 2014

20 Yorum


Herculyus

Kalıp olarak kullanılan cümleler farklı renkle yazılsa daha faydalı olur mu

February 4, 2017

Gndoan7

Yeni öğrenenler için çok yararlı olur gerçekten. İyi fikir☺

October 6, 2018

mukremin.duru

"git onun için bak" nasıl denilir.

April 29, 2014

Selcen_Ozturk

"git onun için bak" ne demek?

May 10, 2014

jzlcdh

"Git onun için bak" doğal Türkçe mı? Olursa belki "Go and look AT it." demek?

January 18, 2016

brktrnc

valla bende aynen senin dediğin gibi anladım ama bu bir kalıpsa mantıklı olan git onu ara

August 21, 2014

jzlcdh

Yani belki "git onun için bak" Kıbrıslı Türkçe mı?

January 18, 2016

alpermutlu1

tercümesini pek anlayamadım.Kalıp olarak mı kullanılıyor

February 23, 2014

falconblue

"look for" aramak fiilidir.

March 4, 2014

kedim

Açık cevap..onu görmeye git...:-)

January 23, 2015

MehmetAlba3

Fazla yoruma gerek yok biz turkceyi ne kadar biliyoruz ki ingilizceyi sorguluyoz

September 5, 2015

elalemindoktoru

Git onu gör! Şeklinde neden olmuyor?

August 5, 2016

qwertyali

look bakmak demek ve it cansız ve hayvanlar için o demek nereden git onu ara oldu bu.

August 8, 2016

ekrem25

araman için git dedim kabul etmedi çok saçma

April 16, 2017

Bisnev99

gidip onu ara diyemezmiyiz?

July 19, 2017

yasin759053

git ona bak yanlış bir çeviri mi olur

December 17, 2017

sonterekeme

"Git ona bak" ta olmalı aramak manasında eklense fena olmaz.

August 14, 2018

ENESNCE6

git bak anlamina geliyor. yanlis ceviri

January 9, 2019

ferhat55848

Git ona bak bence

January 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.