"Go look for it!"

Çeviri:Git ara onu!

4 yıl önce

28 Yorum


Herculyus

Kalıp olarak kullanılan cümleler farklı renkle yazılsa daha faydalı olur mu

1 yıl önce

Gndoan7

Yeni öğrenenler için çok yararlı olur gerçekten. İyi fikir☺

2 hafta önce

alpermutlu1

tercümesini pek anlayamadım.Kalıp olarak mı kullanılıyor

4 yıl önce

falconblue

"look for" aramak fiilidir.

4 yıl önce

mukremin.duru

"git onun için bak" nasıl denilir.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"git onun için bak" ne demek?

4 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"Git onun için bak" doğal Türkçe mı? Olursa belki "Go and look AT it." demek?

2 yıl önce

brktrnc

valla bende aynen senin dediğin gibi anladım ama bu bir kalıpsa mantıklı olan git onu ara

4 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Yani belki "git onun için bak" Kıbrıslı Türkçe mı?

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Ana diliniz Türkçe mi?

2 yıl önce

kedim
kedim

Açık cevap..onu görmeye git...:-)

3 yıl önce

MehmetAlba3

Fazla yoruma gerek yok biz turkceyi ne kadar biliyoruz ki ingilizceyi sorguluyoz

3 yıl önce

BuketAcar0

kimin türkçeyi ne kadar bilip bilmediğine sen karar veremezsin

2 yıl önce

qwertyali

kendi adına konuş türkçe ve ingilizce+beyin özürlü sorgulamadan ögrenemezsin.

2 yıl önce

MehmetAlba3

first go to lern how to be kind against people and the come here

2 yıl önce

qwertyali

sende kendi adına konuşmayı ögrende gel kaç yıldır Türkçe öğreniyoruz( ne demek Türkçeyi ne kadar biliyoruz.

2 yıl önce

elalemindoktoru

Git onu gör! Şeklinde neden olmuyor?

2 yıl önce

qwertyali

look bakmak demek ve it cansız ve hayvanlar için o demek nereden git onu ara oldu bu.

2 yıl önce

ekrem25

araman için git dedim kabul etmedi çok saçma

1 yıl önce

Bisnev99

gidip onu ara diyemezmiyiz?

1 yıl önce

yasin759053

git ona bak yanlış bir çeviri mi olur

10 ay önce

sonterekeme
sonterekeme

"Git ona bak" ta olmalı aramak manasında eklense fena olmaz.

2 ay önce

Mangulay

Kalıp mı???

2 yıl önce

Zeynep432109

Sanirim

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.