1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Başarının anahtarı hazırlıkt…

"Başarının anahtarı hazırlıktır."

Çeviri:The key for success is preparation.

February 23, 2014

19 Yorum


EmrahKahya

"The Key of the succes is preparation." çevirisi doğru bir çeviri midir?


Tue_

Aynısı dedim kabul etmiyor.


ovuncaslan

Preparation is the key to success.


aaelamine

"Hazırlık başarının anahtarı" manasına gelir


menekshe

Preparation is the key to success ??


alpertaban

key to success olabilir ama bence asıl sorun türkçe düşünülerek oluşturulmuş bir cümle


Selcen_Ozturk

key to success de olur for da.

Zaten İngilizce cümleleri biz uydurmuyoruz, Duolingo'nun kendinden gelen, herhangi bir dili bilenler için İngilizce kurslarının tamamında kullanılan cümleler (ama yazsak da Türkçe düşünerek yazmazdık emin olun)


Erkan897931

to olmadı illa of olmasımı gerekiyor


hilal___lcy

"The Key of the succes is preparation." çevirisi doğru bir çeviri midir?


ozlemesmergul

the key of success is preparation doğru değil mi?


KittyKatMe

The key to the success is preparation. Yanlismis mi bu ?


Sinan2003

The key to success is preparation?


KittyKatMe

The key to the success is preparation. Yanlismis mi bu ?


KittyKatMe

The key to the success is preparation. Yanlismis mi bu ?


Arn76671

Key i pea diye okuyor


ewrenabi

...dedim ve yannış dedi


abdullahturay

Guzel cumle boyle iyi


[aktif olmayan kullanıcı]

    Preparation is the key to success.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.