"Başarının anahtarı hazırlıktır."

Çeviri:The key for success is preparation.

February 23, 2014

24 Yorum
Tartışma kilitli.


EmrahKahya

"The Key of the succes is preparation." çevirisi doğru bir çeviri midir?


Tue_

Aynısı dedim kabul etmiyor.


ovuncaslan

Preparation is the key to success.


aaelamine

"Hazırlık başarının anahtarı" manasına gelir


hilal___lcy

"The Key of the succes is preparation." çevirisi doğru bir çeviri midir?


menekshe

Preparation is the key to success ??


ozlemesmergul

the key of success is preparation doğru değil mi?


alpertaban

key to success olabilir ama bence asıl sorun türkçe düşünülerek oluşturulmuş bir cümle


ex_contributor

key to success de olur for da.

Zaten İngilizce cümleleri biz uydurmuyoruz, Duolingo'nun kendinden gelen, herhangi bir dili bilenler için İngilizce kurslarının tamamında kullanılan cümleler (ama yazsak da Türkçe düşünerek yazmazdık emin olun)


Erkan3641

to olmadı illa of olmasımı gerekiyor


zlem276837

The key to the success kabul edilmedi. To'dan sonraki the mı yanlış?


KittyKatMe

The key to the success is preparation. Yanlismis mi bu ?


Sinan1234567

The key to success is preparation?


KittyKatMe

The key to the success is preparation. Yanlismis mi bu ?


KittyKatMe

The key to the success is preparation. Yanlismis mi bu ?


Hasan475193

The key of the succes is preparation, nesi yanlış? Bilen biri açıklarsa sevinirim.


Arn76671

Key i pea diye okuyor


ali444047

I am perfect ✨


ewrenabi

...dedim ve yannış dedi


[aktif olmayan kullanıcı]

    Preparation is the key to success.


Aye95537

    Basarinin anahtari derken The success' key olamaz mi?


Nisa095

    The key of the success is preparation neden kabul görmedi


Hamdullahfb

    Canlarım boşuna gidiyor saçma kelimeler öğreniyorsunuz

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.