1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Water is important for human…

"Water is important for humans."

Çeviri:Su insanlar için önemlidir.

February 23, 2014

21 Yorum


Murat-TRK

İnsanlar için su önemlidir? çevirisi Kabul edilmeli miydi?


WhiteFang-07

Hayıııııııııııır


Preternatural

Doğru ama devrik cümle olduğu için kabul etmez.


MahmutNedim

Neden her seferinde devrik cümle kuruyorlar ki normal cümle kurmak çok mu zor bir de sana eksi atmışlar şaka gibi :D


lol180683

Önemli dır ayrı yazdım yok dedi yuh


[aktif olmayan kullanıcı]

    büyük harflerle yazmam buna teşkil etmemeli aynısını yazdım sonuçta


Tayfun902352

    Humans nedir ya ilk defa duydum human kelimesinin çoğulu people değil midir? Humans en fazla insanlık olur.


FatmaBerbe2

    D4TAK4 HERKESI KULÜPE BEKLERIZ. LÜTFEN HERKES GELSIN


AqinXudiye

    Biz burda kulüpten koneşmuyuz.


YlmazEmre

    kıymetini bilin, kar yağmasın diyenlere sözüm susuz geber emi :D


hobim

    '' İnsanlık'' şeklinde tercüme etmek için for humans yerine ne demeliyiz ?


hobim

    teşekkürler :)


superyusuf

    waten kelimesini telaffuzu boyle olamaz yahu


ahmetcanak3

    humans yerine people gelse daha doğru olmaz mıydı?


metinatay1

    insanları bir varlık olarak anlatırken humans kullanırız örneğin insanlar diğer canlılardan farklıdır derken humans kullanırız ama insanlar bize bakıyor gibi günlük kullandığımız cümlelerde people kullanırız. Umarım anlatabilmişimdir. :)


BolatCeyda

    Aynı şey. Children yerine childs da denebildiği gibi.


MahmutNedim

    'Childs' diye bir şey yok 'child' kelimesi düzensiz bir kelimedir çoğulu 'children' dir


VictoryAndGlory

    children yerine childs denemez.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.