1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Water is important for human…

"Water is important for humans."

Çeviri:Su insanlar için önemlidir.

February 23, 2014

18 Yorum


Murat-TRK

İnsanlar için su önemlidir? çevirisi Kabul edilmeli miydi?

August 11, 2014

altunufuk

Evet

August 11, 2014

GS--1905

Hayıııııııııııır

February 4, 2019

Preternatural

Doğru ama devrik cümle olduğu için kabul etmez.

November 23, 2014

TurkishOttomans

büyük harflerle yazmam buna teşkil etmemeli aynısını yazdım sonuçta

September 21, 2019

Tayfun902352

Humans nedir ya ilk defa duydum human kelimesinin çoğulu people değil midir? Humans en fazla insanlık olur.

May 19, 2019

BestiAyden

J

February 1, 2019

FatmaBerbe2

D4TAK4 HERKESI KULÜPE BEKLERIZ. LÜTFEN HERKES GELSIN

January 28, 2018

AqinXudiye

Biz burda kulüpten koneşmuyuz.

June 19, 2018

YlmazEmre

kıymetini bilin, kar yağmasın diyenlere sözüm susuz geber emi :D

January 9, 2017

hobim

'' İnsanlık'' şeklinde tercüme etmek için for humans yerine ne demeliyiz ?

February 23, 2014

Selcen_Ozturk

humanity

February 23, 2014

hobim

teşekkürler :)

February 23, 2014

superyusuf

waten kelimesini telaffuzu boyle olamaz yahu

February 5, 2015

ahmetcanak3

humans yerine people gelse daha doğru olmaz mıydı?

October 10, 2015

metinatay1

insanları bir varlık olarak anlatırken humans kullanırız örneğin insanlar diğer canlılardan farklıdır derken humans kullanırız ama insanlar bize bakıyor gibi günlük kullandığımız cümlelerde people kullanırız. Umarım anlatabilmişimdir. :)

March 10, 2016

BolatCeyda

Aynı şey. Children yerine childs da denebildiği gibi.

January 16, 2016

VictoryAndGlory

children yerine childs denemez.

January 28, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.