"Letusgointothehouse!"

Fordítás:Menjünk be a házba!

4 éve

9 hozzászólás


sitju
sitju

"engedj be minket a házba" teljes hülyeség? :)

4 éve

nyusziagyar

igen, én is elfelejtettem, hogy a "let us" - ahhoz kell, hogy "felszólítjuk magunkat "valami végrehajtására.

4 éve

GalloFerenc

Bizonytalan vagyok. A "Let me take the key" jelentése: "Hadd vigyem a kulcsot". Ez alapján a "Hadd vigyük a kulcsot" a "Let us take the key". Ugyanakkor valóban a "Let us" vagy "Let's" cselekvésre bíztató pl.: "Let's go" = "Gyerünk", "Menjünk", stb. Nem lehet, hogy mindkettő jó? Help pls! :)

4 éve

csilla69

valóban jól értelmezted, de az összevonás T/1 -ben összevonható és nem kötelezően vonják össze. Tehát a "let use go into the house" ebben az esetben jelenti azt is, hogy "menjünk a házba" és "hadd menjünk be a házba" .mind a két mondat T / 1 -ben van.A "let's go into the house pedig csak a "menjünk a házba"-t jelenti. De mivel a "let" ige előtt nincs sz.n, így az ige felszólító alakban van, ami E/2 , tehát "let - engedj" , "let us - engedj minket" stb Tehát a "let us go into the house " fordítása lehet még az is, hogy "engedj bemenni minket a házba"

4 éve

senorana

Sziasztok!Én emiatt már nagyon sokszor írtam a duo-gazdiknak.Továbbra is-ezek szerint csak süket fülekre találtam,hogy ne bizonyos szövegkörnyezetből vegyenek ki pl.mondatokat gyakorolni,amelyek más szöveg vagy élő beszédnél már nem állják meg a helyüket!Sokszor van félreértés,ahogy olvasgatom a hozzászólásokat!Remélem ezen sokat fognak dolgozni,hogy helyére kerüljenek a dolgok,mert hibásan tanuljuk meg őket!

4 éve

hajnalgyongyver

Hagyd,hogy bemenjünk a házba szerintem ugyanazt jelenti,mint az engedd,hogy bemenjünk a házba.

3 éve

PeterKaton
PeterKaton

hagyj minket a házba menni, akkor ez már két éve is probléma volt

2 éve

istvantaka3

Menjūnk be a hàzba, nem jo ??

1 éve

istvantaka3

A vàlasza itt is màs meg amit nekem adott az is màs szevasz duo

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.