1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She tells him everything."

"She tells him everything."

Fordítás:Mindent elmond neki.

February 23, 2014

14 hozzászólás


a_r_de_m

Elmond neki mindent. szerintem ez jó lenne, ha jó lenne...


miskei

a "mindent megmond neki" nem ugyanaz angolul?


timzycimike

" Ő elmond neki mindent" és nem jó. Pedig ez a szó szerinti fordítása és ugyanazt jelenti mert him- nek azaz neki mondja el nem? Csak szar érzés ilyenen elbukni


anivirag92

Mindent elárul neki. miért nem jó?


Mamika51

Elmond neki mindent. Ugyanazt jelenti, de nem fogadta el. Valószínűleg javítani kellene a programot.


gunarka

Nekem is hibasnak jelezte "az elmond neki mindent" forditast


AtisPoroszka

Az "ő elárul neki mindent" miért nem jó


ZoltnRdi

én is ebbe a problémába ütköztem----> "ő elmond neki mindent"


amukbazso

Elmesel neki mindent ... Miert nem jo?


TamaraTomp

Mlndent??? Ezek nem tudnak írni, komolyan


tomika.szalai

Kerestem is, hogy ki írja ki ezt, de csak te vetted észre akkor. ;)


OrcinusOrc4

Mindent elmond neki, de ezt sem fogadta el.


Bence980529

Úgy írta le hogy:MIndent


Zotya242

Mikor először találkoztam ezzel a mondattal így fordítottam: "Elmondja őt mindennek" :D

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.