"She tells him everything."

Fordítás:Mindent elmond neki.

February 23, 2014

14 hozzászólás

Népszerű témák szerint

a_r_de_m

Elmond neki mindent. szerintem ez jó lenne, ha jó lenne...

August 13, 2014

miskei

a "mindent megmond neki" nem ugyanaz angolul?

February 23, 2014

timzycimike

" Ő elmond neki mindent" és nem jó. Pedig ez a szó szerinti fordítása és ugyanazt jelenti mert him- nek azaz neki mondja el nem? Csak szar érzés ilyenen elbukni

August 4, 2014

anivirag92

Mindent elárul neki. miért nem jó?

February 18, 2015

Mamika51

Elmond neki mindent. Ugyanazt jelenti, de nem fogadta el. Valószínűleg javítani kellene a programot.

August 15, 2014

gunarka

Nekem is hibasnak jelezte "az elmond neki mindent" forditast

August 20, 2014

AtisPoroszka

Az "ő elárul neki mindent" miért nem jó

November 22, 2014

ZoltnRdi

én is ebbe a problémába ütköztem----> "ő elmond neki mindent"

August 14, 2014

amukbazso

Elmesel neki mindent ... Miert nem jo?

February 25, 2015

TamaraTomp

Mlndent??? Ezek nem tudnak írni, komolyan

June 1, 2017

tomika.szalai

Kerestem is, hogy ki írja ki ezt, de csak te vetted észre akkor. ;)

November 12, 2017

OrcinusOrc4

Mindent elmond neki, de ezt sem fogadta el.

November 25, 2017

Bence980529

Úgy írta le hogy:MIndent

January 7, 2018

Zotya242

Mikor először találkoztam ezzel a mondattal így fordítottam: "Elmondja őt mindennek" :D

May 7, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.