A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She tells him everything."

Fordítás:Mindent elmond neki.

4 éve

13 hozzászólás


a_r_de_m
a_r_de_m

Elmond neki mindent. szerintem ez jó lenne, ha jó lenne...

4 éve

miskei
miskei

a "mindent megmond neki" nem ugyanaz angolul?

4 éve

timzycimike

" Ő elmond neki mindent" és nem jó. Pedig ez a szó szerinti fordítása és ugyanazt jelenti mert him- nek azaz neki mondja el nem? Csak szar érzés ilyenen elbukni

4 éve

anivirag92

Mindent elárul neki. miért nem jó?

3 éve

Mamika51

Elmond neki mindent. Ugyanazt jelenti, de nem fogadta el. Valószínűleg javítani kellene a programot.

4 éve

gunarka

Nekem is hibasnak jelezte "az elmond neki mindent" forditast

4 éve

AtisPoroszka

Az "ő elárul neki mindent" miért nem jó

3 éve

ZoltnRdi

én is ebbe a problémába ütköztem----> "ő elmond neki mindent"

4 éve

amukbazso

Elmesel neki mindent ... Miert nem jo?

3 éve

TamaraTomp

Mlndent??? Ezek nem tudnak írni, komolyan

1 éve

tomika.szalai

Kerestem is, hogy ki írja ki ezt, de csak te vetted észre akkor. ;)

10 hónapja

OrcinusOrc4

Mindent elmond neki, de ezt sem fogadta el.

9 hónapja

Bence980529

Úgy írta le hogy:MIndent

8 hónapja