1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The calendar is also availab…

"The calendar is also available in Portuguese."

Fordítás:A naptár elérhető portugálul is.

February 23, 2014

9 hozzászólás


fectroll

Szeretném felhívni a figyelmet a szavak több jelentésére. Bizonyos szavaknak nem azért van több jelentése, mert azok mindegyike alkalmazható minden esetben. Ennek ellenére ha a tanuló úgy gondolja, a megfejtése helyes, jelenteni kell haladéktalanul.


-Bagoly-

Nem szeretek fűt-fát jelenteni, mert én is csak most tanulom. Ha a hozzáértőbbek leírják miért nem jó amit válaszoltam, abból tanulok szintén. :) Volt amikor szentül meg voltam győződve, hogy jól emlékszem a tanfolyamon tanultakra, és kijavítottak, akkor tűnt fel, hogy hibáztam. Ezért várok valami visszajelzésre. :)


AttilaWolf

A naptar portugalul is rendelkezesre all miert nem


Gabor1973

A naptár szintén kapható portugál nyelven---miért nem jó?


-Bagoly-

Ha egyszer az also szintén és is jelentéssel is bír? Én sem értem.


jthassy

Az "also" szót valóban ószel-nek kell ejteni, mert így hallani ?


MeliRill

Melyik esetben használjuk azt, hogy "too", és azt, hogy "also"? Mi a különbség?


Zsfi995856

A naptár már portugálul is elérhető. Ezt miért nem fogadja el? :(

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.