"Shehasaskedaverygoodquestion."

Fordítás:Nagyon jó kérdést tett fel.

4 éve

12 hozzászólás


nyusziagyar

"feltett egy nagyon jó kérdést"- már megint szórend miatt szívat.

4 éve

Harga
Harga

Jelentsd.

4 éve

nyusziagyar

Mindig jelentem az ilyeneket, de nem mindig fogadják el.

4 éve

Harga
Harga

Na ilyenkor töprenghet az ember, hogy mit rontott. :)

4 éve

barnak01
barnak01

És természetesen aki már ilyen magas szinten van az hamar rájön, hogy hol hibázott! ;-)

4 éve

Makuka0

tudom, értem, o.k. De a kérdést TETT fel engem teljesen megzavar. Mert a magyarul hülyén hangzó kérdést KÉRDEZ-zel simán, gondolkodás nélkül jó lett volna a válaszom. Legalább már rájöttem, hogy miért rontom el folyton ezt az amúgy elsőnapos szintű fordítást.

3 éve

szekigabi65

"neki volt egy nagyon jó kérdése"-ez miért nem jó?

2 éve

KonczAndrea

Kérdezett egy jó kérdést. Miért nem jó?

11 hónapja

Harga
Harga

Duolingoé jobb. Talán még ez is: "Feltett egy nagyon jó kérdést."

11 hónapja

Fec112763
Fec112763

Mert magyartalan... Nem mondunk ilyet.

10 hónapja

IldikPiber

Ő feltett egy nagyon jó kérdést? Elfogadta! Szerintem magyarul hibátlan ez is!!

5 hónapja

IldikPiber

Bocs , nincs kérdőjel!

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.