Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"A man"

Çeviri:Bir adam

4 yıl önce

32 Yorum


TolgaBilgili

man adam iken men genç adammı demek?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir men man'in cogulu

4 yıl önce

irfan.sagir

Men adamlar demek yanlis hatirlamiyorsam bazi kelimelerde -lar -ler eki 's' takisi olarak gelmeye biliyor

3 yıl önce

cekoslavakya1456

Men adamlar demek

3 yıl önce

burak216543

Men manın okunuşu

2 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Hayır, "men", "man" ın çoğuludur. Man (okunuşu) = men dir ama anlamı bu değildir ve böyle geçmez. Men, kendi başına bir kelimedir.

1 yıl önce

Eseryuksel09

Woman kadın Women kadınlar

11 ay önce

elif143421

Hayır tolga genç adam young man demek ama man demek adam demek aralarında fark var man belli belirsiz bir adam demektir genç adam sadece yaşlı olmayan küçük yaşta demektir

1 yıl önce

cerenakdoan0

men değil man olmalı

2 yıl önce

Aysun165800

Tmm yaw her kafadan men_ man bi susun :D

1 yıl önce

EbruG2

Telefonum bozulunca duolingo silindi kullanici adimi ve sifremi hatirlamiyorum testlerde bayagi ilerlemistim yeniden baslamak istemiyorum ne yapabirim selcen lutfen cevap veriniz

3 yıl önce

tahribat

ben de ayni sorunu yasadim. ayrica uygulamada ilerledigimiz zaman tekrar geriye neden gidemiyoruz.

5 ay önce

Aysun165800

Yazın google öğrenin :D

1 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Duolingo bir öğrenme sitesi. Buradan öğrenemezsen 2. planda google olmalı. Veya birine yardım etmek için google kullanılmalı. Bir öğrenme sitesinden insanlara "Google'dan öğrenin" demek saçma. Anlıyorsunuz ya?

1 yıl önce

niluferilkokul3

Çok baaasssiiiitttttt!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!

10 ay önce

Daphne1435

Ama man adam demek bende erkek çıkıyor

2 yıl önce

roese1905

hayır

1 yıl önce

NiluferOzd1

Jllhk? kl

K!o ?kkoollıiifdzeaqru!

? ?

??

11 ay önce

niluferilkokul3

Aaaaaa benim adim da NILÜFER

10 ay önce

niluferilkokul3

Biraz saçma soru oldu ama :D :E

10 ay önce

Nermin939327

Aaaa yalnış erkek man değil

11 ay önce

MisZeynep

Ooooooooooooof

11 ay önce

ATETEAM

:D

10 ay önce

hafize478243

a man bir adam demekken a men genç adammı demek?

9 ay önce

BRA400166

Assında doğru yaptım

9 ay önce

AygunHeyda

Arkadaşlar merhaba.ben yeni geldim.biraz resimle ogretdigi için sıkıldım biraz.hep boylemi ilerlicek.merak ettim

8 ay önce

simayd2008

Man men pressent simple ile mi alakalı yoksa artikel falanmı

7 ay önce

8CSnf1

O

7 ay önce

Fatihiek13

Bi erkek yazim yanlisi var diyo belki bizim sive var onu napcaz

7 ay önce

AydinMirze

Gg

4 ay önce

BerfinAcar3

ctfgotigcghfjgvn

1 ay önce

irem482807

O men değil mi yoksa ben mi deliyim?!

1 ay önce