"A man"

Çeviri:Bir adam

February 23, 2014

42 Yorum

Konu önem sırasına göre

cerenakdoan0

men değil man olmalı

November 14, 2015

kgnsngr07

Aynen

March 16, 2019

TolgaBilgili

man adam iken men genç adammı demek?

March 1, 2014

Selcen_Ozturk

hayir men man'in cogulu

March 1, 2014

anQJMj

Evet

May 12, 2019

irfan.sagir

Men adamlar demek yanlis hatirlamiyorsam bazi kelimelerde -lar -ler eki 's' takisi olarak gelmeye biliyor

September 9, 2014

cekoslavakya1456

Men adamlar demek

January 26, 2015

DuruKandemir

Man:Adam Men:Adamlar

December 29, 2018

burak216543

Men manın okunuşu

November 22, 2015

razrushost

Hayır, "men", "man" ın çoğuludur. Man (okunuşu) = men dir ama anlamı bu değildir ve böyle geçmez. Men, kendi başına bir kelimedir.

December 17, 2016

Eseryuksel09

Woman kadın Women kadınlar

August 21, 2017

EbruG2

Telefonum bozulunca duolingo silindi kullanici adimi ve sifremi hatirlamiyorum testlerde bayagi ilerlemistim yeniden baslamak istemiyorum ne yapabirim selcen lutfen cevap veriniz

April 10, 2015

tahribat

ben de ayni sorunu yasadim. ayrica uygulamada ilerledigimiz zaman tekrar geriye neden gidemiyoruz.

February 26, 2018

01MLK01

Ama man adam demek bende erkek çıkıyor

December 10, 2015

FatmaNevaS1

Bazen öyle oluyor

September 26, 2018

Aysun165800

Tmm yaw her kafadan men_ man bi susun :D

October 6, 2016

FatmaNevaS1

Sen de okuma insanlar anlamaya çalışıyor sen de doğuştan bilmiyordun ingilizceyi

September 26, 2018

Aysun165800

Yazın google öğrenin :D

October 6, 2016

razrushost

Duolingo bir öğrenme sitesi. Buradan öğrenemezsen 2. planda google olmalı. Veya birine yardım etmek için google kullanılmalı. Bir öğrenme sitesinden insanlara "Google'dan öğrenin" demek saçma. Anlıyorsunuz ya?

December 17, 2016

EMRE323439

Kimse bilmiyo

September 28, 2018

merveyavuz34

NE ALAKA YA COK KOLAY

March 8, 2019

niluferilkokul3

Çok baaasssiiiitttttt!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!

October 5, 2017

BRA400166

Assında doğru yaptım

November 12, 2017

AygunHeyda

Arkadaşlar merhaba.ben yeni geldim.biraz resimle ogretdigi için sıkıldım biraz.hep boylemi ilerlicek.merak ettim

December 2, 2017

simayd2008

Man men pressent simple ile mi alakalı yoksa artikel falanmı

December 20, 2017

8CSnf1

O

January 9, 2018

Fatihiek13

Bi erkek yazim yanlisi var diyo belki bizim sive var onu napcaz

January 10, 2018

AydinMirze

Gg

March 23, 2018

BerfinAcar3

ctfgotigcghfjgvn

July 14, 2018

irem482807

O men değil mi yoksa ben mi deliyim?!

July 15, 2018

AyliNurdan1

Ya bencede çok kolay. Yapamiçağımız bir şey değilki!!

November 9, 2018

Tuana1642

Abi noluyooo

November 25, 2018

RulingGame3

A man

December 5, 2018

Fatmazcan17

Bunda bence bir sorun yok: A man = Bir adam Men = Adamlar A woman = Bir kadın Women = Kadınlar

January 15, 2019

linda366970

Men adamlar demek man adam demek diye hatırlıyorum ben

January 27, 2019

ravzanur908830

bence man diye yazılır

February 3, 2019

ravzanur908830

Bence man diye yazılır

February 3, 2019

ravzanur908830

Bence man diye yazılır

February 3, 2019

bahri12674

Uujhjkkljfu

February 10, 2019

Muhammed1174

“A mean” diye okuyunca algılıyor.

March 22, 2019

HasanSar12

bu doğru ama bazıları gerçekten yanlış

April 11, 2019

DirenRyaDO1

Man: Adam (tekil anlam taşır) Men: Adamlar (çoğul anlam taşır)

May 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.