"Aman"

Çeviri:Bir adam

4 yıl önce

28 Yorum


TolgaBilgili

man adam iken men genç adammı demek?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir men man'in cogulu

4 yıl önce

irfan.sagir

Men adamlar demek yanlis hatirlamiyorsam bazi kelimelerde -lar -ler eki 's' takisi olarak gelmeye biliyor

4 yıl önce

cekoslavakya1456

Men adamlar demek

3 yıl önce

burak216543

Men manın okunuşu

3 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Hayır, "men", "man" ın çoğuludur. Man (okunuşu) = men dir ama anlamı bu değildir ve böyle geçmez. Men, kendi başına bir kelimedir.

1 yıl önce

cerenakdoan0

men değil man olmalı

3 yıl önce

EbruG2

Telefonum bozulunca duolingo silindi kullanici adimi ve sifremi hatirlamiyorum testlerde bayagi ilerlemistim yeniden baslamak istemiyorum ne yapabirim selcen lutfen cevap veriniz

3 yıl önce

tahribat

ben de ayni sorunu yasadim. ayrica uygulamada ilerledigimiz zaman tekrar geriye neden gidemiyoruz.

9 ay önce

Daphne1435

Ama man adam demek bende erkek çıkıyor

3 yıl önce

FatmaNevaS1

Bazen öyle oluyor

2 ay önce

Aysun165800

Tmm yaw her kafadan men_ man bi susun :D

2 yıl önce

FatmaNevaS1

Sen de okuma insanlar anlamaya çalışıyor sen de doğuştan bilmiyordun ingilizceyi

2 ay önce

Aysun165800

Yazın google öğrenin :D

2 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Duolingo bir öğrenme sitesi. Buradan öğrenemezsen 2. planda google olmalı. Veya birine yardım etmek için google kullanılmalı. Bir öğrenme sitesinden insanlara "Google'dan öğrenin" demek saçma. Anlıyorsunuz ya?

1 yıl önce

EMRE323439

Kimse bilmiyo

2 ay önce

niluferilkokul3

Çok baaasssiiiitttttt!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!

1 yıl önce

BRA400166

Assında doğru yaptım

1 yıl önce

AygunHeyda

Arkadaşlar merhaba.ben yeni geldim.biraz resimle ogretdigi için sıkıldım biraz.hep boylemi ilerlicek.merak ettim

1 yıl önce

simayd2008

Man men pressent simple ile mi alakalı yoksa artikel falanmı

11 ay önce

8CSnf1

O

11 ay önce

Fatihiek13

Bi erkek yazim yanlisi var diyo belki bizim sive var onu napcaz

11 ay önce

AydinMirze

Gg

8 ay önce

BerfinAcar3

ctfgotigcghfjgvn

5 ay önce

irem482807

O men değil mi yoksa ben mi deliyim?!

5 ay önce

AyliNurdan1

Ya bencede çok kolay. Yapamiçağımız bir şey değilki!!

1 ay önce

Tuana1642

Abi noluyooo

3 hafta önce

RulingGame3

A man

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.