"A man"

Çeviri:Bir erkek

February 23, 2014

72 Yorum


cerenakdoan0

men değil man olmalı


EbruG2

Telefonum bozulunca duolingo silindi kullanici adimi ve sifremi hatirlamiyorum testlerde bayagi ilerlemistim yeniden baslamak istemiyorum ne yapabirim selcen lutfen cevap veriniz


tahribat

ben de ayni sorunu yasadim. ayrica uygulamada ilerledigimiz zaman tekrar geriye neden gidemiyoruz.


emin312343

epostani biliyorsan bir sansin var demekdir EBRUG2-YANIT


TolgaBilgili

man adam iken men genç adammı demek?


Selcen_Ozturk

hayir men man'in cogulu


irfan.sagir

Men adamlar demek yanlis hatirlamiyorsam bazi kelimelerde -lar -ler eki 's' takisi olarak gelmeye biliyor


DuruKandemir

Man:Adam Men:Adamlar


Eseryuksel09

Woman kadın Women kadınlar


nilsuergul.67

Men adamlar man adam


FatmaNevaS1

Hayır birisi adam birisi adamlar


01MLK01

Ama man adam demek bende erkek çıkıyor


Aysun165800

Tmm yaw her kafadan men_ man bi susun :D


FatmaNevaS1

Sen de okuma insanlar anlamaya çalışıyor sen de doğuştan bilmiyordun ingilizceyi


Aysun165800

Yazın google öğrenin :D


razrushost

Duolingo bir öğrenme sitesi. Buradan öğrenemezsen 2. planda google olmalı. Veya birine yardım etmek için google kullanılmalı. Bir öğrenme sitesinden insanlara "Google'dan öğrenin" demek saçma. Anlıyorsunuz ya?


niluferilkokul3

Çok baaasssiiiitttttt!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!


BRA400166

Assında doğru yaptım


merveyavuz34

NE ALAKA YA COK KOLAY


Kumsal...

BİLGİ :

<pre> MAN =) ADAM MEN =) ADAMLAR WOMAN =) KADIN WOMEN =) KADINLAR CHİLD =) ÇOCUK CHİLDREN =) ÇOCUKLAR PERSOS =) KİŞİ /İNSAN PEOPLE =) KİŞİLER/İNSANLAR </pre>

ANLAMINDADIRLAR :)


simayd2008

Man men pressent simple ile mi alakalı yoksa artikel falanmı


Fatihiek13

Bi erkek yazim yanlisi var diyo belki bizim sive var onu napcaz


BerfinAcar3

ctfgotigcghfjgvn


irem482807

O men değil mi yoksa ben mi deliyim?!


AyliNurdan1

Ya bencede çok kolay. Yapamiçağımız bir şey değilki!!


Fatmazcan17

Bunda bence bir sorun yok: A man = Bir adam Men = Adamlar A woman = Bir kadın Women = Kadınlar


linda366970

Men adamlar demek man adam demek diye hatırlıyorum ben


ravzanur908830

bence man diye yazılır


ravzanur908830

Bence man diye yazılır


ravzanur908830

Bence man diye yazılır


Muhammed1174

“A mean” diye okuyunca algılıyor.


HasanSar12

bu doğru ama bazıları gerçekten yanlış


DirenRyaDO1

Man: Adam (tekil anlam taşır) Men: Adamlar (çoğul anlam taşır)


SelinYiitM

weeeemeemeejeraeeeeewweewwiwwjiwii2w4eéeeewwwwweeewheheessuswjllleemeke3


muallaokku

Ben sınırsız canı ücretsiz istiyom T^T


Arzum305970

Hoparlör konuşmamı algılamıyor, şimdilik bunu geçelim diyor


Bal12345678

Bir adam yazdım bana Türkçe olmaz dedi A Man yazdım yanlış dedi ne bu


nurbanu424666

Bir adam yazdım yanlış. Dogrusu 1 adam yazdi


NazanKara4

Yes how are you doing ? I am a engilish


AEGame

Takip atarmısınız$


AEGame

Takip atana takip


eruditsiya

Doğru söylüyorum ama algılamıyor.!!!!???????


eruditsiya

Dogru söylüyorum yanlış diyor.


eruditsiya

Çok güzel bir uygulama.


EnletFerid

A man yerine, The man duyuyorum


Emin620837

Bende a man mi the man mi ne diyor anlaşılmıyor


tbth16

Hello. What. Is. Your. Name.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.