Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"A man"

Çeviri:Bir adam

4 yıl önce

69 Yorum


TolgaBilgili

man adam iken men genç adammı demek?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir men man'in cogulu

4 yıl önce

burak216543

Men manın okunuşu

2 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Hayır, "men", "man" ın çoğuludur. Man (okunuşu) = men dir ama anlamı bu değildir ve böyle geçmez. Men, kendi başına bir kelimedir.

1 yıl önce

Elnur709172

Evt

10 ay önce

emre19051905

mall çoğulu yani man adam men adamlar demek

2 yıl önce

ElifKacar

Men manin okunusu zeynep

2 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Hayır, "men", "man" ın çoğuludur. Man (okunuşu) = men dir ama anlamı bu değildir ve böyle geçmez. Men, kendi başına bir kelimedir.

1 yıl önce

irfan.sagir

Men adamlar demek yanlis hatirlamiyorsam bazi kelimelerde -lar -ler eki 's' takisi olarak gelmeye biliyor

4 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Aynen öyle.

1 yıl önce

cekoslavakya1456

Men adamlar demek

3 yıl önce

Kubilay532393

Men adam demek

10 ay önce

burak216543

Men manın okunuşu

2 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Hayır, "men", "man" ın çoğuludur. Man (okunuşu) = men dir ama anlamı bu değildir ve böyle geçmez. Men, kendi başına bir kelimedir.

1 yıl önce

Tuana684080

Mal bok beyinlerinin

7 ay önce

elif143421

Hayır tolga genç adam young man demek ama man demek adam demek aralarında fark var man belli belirsiz bir adam demektir genç adam sadece yaşlı olmayan küçük yaşta demektir

1 yıl önce

Eseryuksel09

Woman kadın Women kadınlar

1 yıl önce

zengn

Men adamlar demek

3 yıl önce

nilsuergul.67

Men adamlar man adam

3 yıl önce

beste821651

Men adamlar demek

7 ay önce

byzk10

Hyr men adamim demek

4 ay önce

Rabia763167

Hayır

11 ay önce

burak216543

Men manın okunuşu

2 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Hayır, "men", "man" ın çoğuludur. Man (okunuşu) = men dir ama anlamı bu değildir ve böyle geçmez. Men, kendi başına bir kelimedir.

1 yıl önce

Tuana684080

Vv b sv xhbcv fvvb

7 ay önce

cerenakdoan0

men değil man olmalı

2 yıl önce

Aysun165800

Tmm yaw her kafadan men_ man bi susun :D

1 yıl önce

EbruG2

Telefonum bozulunca duolingo silindi kullanici adimi ve sifremi hatirlamiyorum testlerde bayagi ilerlemistim yeniden baslamak istemiyorum ne yapabirim selcen lutfen cevap veriniz

3 yıl önce

tahribat

ben de ayni sorunu yasadim. ayrica uygulamada ilerledigimiz zaman tekrar geriye neden gidemiyoruz.

6 ay önce

Erkin700431

Arkadaşlar buna eksi(-) vermelisiniz!

1 yıl önce

Aysun165800

Yazın google öğrenin :D

1 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Duolingo bir öğrenme sitesi. Buradan öğrenemezsen 2. planda google olmalı. Veya birine yardım etmek için google kullanılmalı. Bir öğrenme sitesinden insanlara "Google'dan öğrenin" demek saçma. Anlıyorsunuz ya?

1 yıl önce

niluferilkokul3

Çok baaasssiiiitttttt!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!

11 ay önce

Daphne1435

Ama man adam demek bende erkek çıkıyor

2 yıl önce

roese1905

hayır

1 yıl önce

NiluferOzd1

Jllhk? kl

K!o ?kkoollıiifdzeaqru!

? ?

??

1 yıl önce

niluferilkokul3

Aaaaaa benim adim da NILÜFER

11 ay önce

niluferilkokul3

Biraz saçma soru oldu ama :D :E

11 ay önce

Nermin939327

Aaaa yalnış erkek man değil

1 yıl önce

MisZeynep

Ooooooooooooof

1 yıl önce

ATETEAM

:D

11 ay önce

hafize478243

a man bir adam demekken a men genç adammı demek?

10 ay önce

BRA400166

Assında doğru yaptım

10 ay önce

AygunHeyda

Arkadaşlar merhaba.ben yeni geldim.biraz resimle ogretdigi için sıkıldım biraz.hep boylemi ilerlicek.merak ettim

9 ay önce

simayd2008

Man men pressent simple ile mi alakalı yoksa artikel falanmı

9 ay önce

8CSnf1

O

8 ay önce

Fatihiek13

Bi erkek yazim yanlisi var diyo belki bizim sive var onu napcaz

8 ay önce

AydinMirze

Gg

5 ay önce

BerfinAcar3

ctfgotigcghfjgvn

2 ay önce

irem482807

O men değil mi yoksa ben mi deliyim?!

2 ay önce

YusufAkql

a man tekil olarak

4 yıl önce

678268

Sen benim kuzen misin

3 yıl önce

rukenim

adam

3 yıl önce

ZeynepSELB

Yes I am a woman

3 yıl önce

oz.onur

bi kisi takip edince neise yario

3 yıl önce

BoZ.KURT1

Ün kazanaıyosun ve fenomen oluyosun

1 yıl önce

alieren1907

adam yazdım olmadı

3 yıl önce

debby.ryan

Bi adam sayla bagli qaliba bi adam bir adam adamsa adam:-D

3 yıl önce

ROLKO1

Man adam demek değil mi erkek nereden çıktı

2 yıl önce

algin.ibrahim.

İyi birsey

2 yıl önce

iro33465

Bu sorular bi hartika dostum

2 yıl önce

Sheker004C

A man bir adam demek zaten :/ oğlan veya erkek de eş anlamlı sözcükler

2 yıl önce

Emin629763

^ya tiklayin

3 yıl önce

m.erenhacolu

yaaaaa bunlar yanlış yazılmış

2 yıl önce

eren954559

Man adam demek

2 yıl önce

radarkahraman

a man

3 yıl önce

ZeynepSELB

Bi adam ile bir adamın ne farkı var

3 yıl önce

102794

Bi adam ile bir adam arasında çok fark var .Bir kere biri düzgün biri bozuk türkçe hem sen başta hangi dilleri sectin Türkçe -İngilizce değil mi değilse söyle . Ayrıca sen düzgün türkçe yazmıyorsan Duolingo'nun suçu ne?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gıcık şey bir de soruyor ! Hasbiyallah

3 yıl önce

selin0655

Doğru

2 yıl önce