A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Tanulnom kell."

Fordítás:I have to study.

4 éve

13 hozzászólás


socketblind

Ha az I have to study és az I need to learn helyes, akkor az i have to learn miért nem? Ez hiba? Válaszokat előre is köszi!

4 éve

fectroll
fectroll

Az "I have to learn" is helyes.

3 éve

LszlNagy3

Jelentettem.

4 éve

kavezacz76

Ugyanezt kérdezem én is. Megint egy értelmetlen életvesztés. :-(

4 éve

evairenpinter

A hibajelentésed a másik oldalon a nívó emeléséhez hozzá tudna járulni.

2 éve

jofbar

Az "I should learn" miért nem jó?

2 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

A "kell" és a "kellene" nem ugyanaz.

1 éve

Tamas51

Így igaz, nem ugyanaz.

1 éve

iconhunter

Mi okból használja rendszeresen a feladatsor a should helyett a must-ot??? Akkor miért nem írják oda, hogy muszáj kinyitnom az ablakot? Ne már. És persze a többi kifejezésmódról nem is beszélve (have to, need to...)

1 éve

Hanti01

Felszólító mondatnál kell használni a személyes névmást?

1 éve

karak74

Nem! (×) És épp ezért itt nincs felszólító mondat. Sem az angolban, sem a magyarban. (×= Kivéve a let-tel való felszólításokat, de az most más tészta.)

1 éve

TothAgota

Muszáj tanulnom

6 hónapja

kogu4
kogu4

I must to study.

2 hete