Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Moje manželka obdržela povýšení."

Překlad:My wife has received a promotion.

před 1 rokem

2 komentáře


Jan327124

Nezaskrtl jsem verzi s urcitym clenem. Nejedna se o konktetni povyseni, proc mi toto bylo oznaceno jako chybna odpoved? Dekuji.

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Zaprvé, chybné odpovědi generuje počítač a neumíme je ovlivnit.

Zadruhé, věta "She received the promotion" znamená nějaké konkrétní povýšení a do češtiny bychom to nejspíš přeložili jako "Ona to povýšení obdržela."

Pokud ale chceme druhému sdělit jenom fakt, že prostě povýšila a druhá strana neví, jaké konkrétní povýšení to bylo, tak tam musí být "a promotion", s "the" to nebude fungovat, protože ten význam se v tomto případě liší.

před 1 rokem