1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Who will pay this time?"

"Who will pay this time?"

Fordítás:Ki fog fizetni ezúttal?

February 23, 2014

13 hozzászólás


taschler0903

Ki fizeti ezt az időszakot ? Ez nem jó ?


cedv37

Ki fog fizetni ez alkalommal ?


IbolyaEgy

Szerintem a Ki fizet most is jó. Rövidebb, de magyarul ugyan azt jelenti.


Harga

Precizek az igeidővel. Talán próbálhatjuk így: Ki fog most fizetni? - ha a 'this time' elmegy 'now' helyett.


zsolt.vara

Azt írtam: "Ki fogja kifizetni ezt az időt?" Nekem hiányzott az in this time! Gondoltam emberek dolgoznak vhol, és kérdéses a túlmunka kifizetése.


gotaTemesv

Én is ezt írtam. Biztos,hogy nem jó?


Bandi55

Rövidebb, tömörebb az hogy -Ki fizet most? - Ez sokkal magyarosabb!


eminens2

Hol van a mondatodban a jövő idő? 2018.08.11.


malackutya

Ki fogja megfizetni ezt az idot? Jelentem, mert ez sztem jo.


Harga

pl.: "Who will pay for this time? "


FerencMohai

Ki fog fizetni ezzel az alkalommal? És nem fogadta el...


Harga

A mondat jelentését magyarul sem értem, de valami ilyesminek fordítanám: "Who will pay with this time? "


malackutya

Ki fog fizetni ekkor?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.