1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Czy on ma psy?"

"Czy on ma psy?"

Tłumaczenie:Does he have dogs?

February 23, 2014

19 komentarzy


ireczkaa

Napisałam Has he got any dogs i nie zaliczyło . Dlaczego ?


buskes76

Wg mnie bez "any" powinno zaliczyć, niepotrzebnie dodałaś dodatkową informację do tłumaczenia której nie ma w oryginale


Stawarz18

w rodzaju męskim/żeńskim pisze się zawsze has


Muchol

Tylko że "does" przejmuje "s" z has więc pisze się have


Miczko2

No właśnie xd więc o co się czepiają


WincentySmok

Ja powiedziałem z całą pewności źle i zaliczyło


AnnaWalko

długa droga mnie czeka żeby to wszystko ogarnąć


m4riolos

Has he dogs? - dlaczego jest niepoprawne?


seba131792

Nie no trudniejszej formy nie dało rady użyć?


horde74

Dlaczego have a nie has?


mirriel

Ponieważ jest does, które przejmuje s z have.


Agulec28

nie rozumiem :(


AnnaWalko

a nie powinno być Does he has dogs?


JuliaBogun

Napisałam Does he has got dogs i niezaliczyło !!!Czemu!?


Elizaazars

w tej formie czasu odmieniamy tylko do, have nie odmieniamy.


TomaszKoby

Dlaczego nie "a dogs"?


TomekTomasz

liczba mnoga nie ma a/an


J4neX

A nie moze byc Is he has dogs?

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij