Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bir kaşık şeker yeterlidir."

Çeviri:A spoon of sugar is enough.

0
4 yıl önce

4 Yorum


aslanmuson

Bu cümleden "şekerin kaşığı yeterli" anlamı çıkmıyor mu?

1
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. miktar belirtilirken böyle kullanılır. 1 kg of sugar, 2 cups of flour, 5 glasses of milk gibi

9
Cevap ver4 yıl önce

aslanmuson

Teşekküler

1
Cevap ver4 yıl önce

ZekiUnlute

it is enough a spoon sugar cümlesi doğru değilmidir....

1
Cevap ver4 yıl önce