A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Jól érezzünk magunkat."

Fordítás:We feel fine.

4 éve

10 hozzászólás


Jutas
Jutas

i am fine-így szokták mondani,nem?we are fine-nem fogadja el.

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

"I am fine" = "(Én) jól vagyok."
"We are fine" = "Mi jól vagyunk."

érezni és lenni nem ua.

4 éve

Jpiroska

És az nem jó, hogy we enjoy ourselves?

4 éve

zoltan.szollosi

Egy "n" becsúszott. Érezzük

4 éve

Jpiroska

Tankönyvi példamondatban olvastam.

4 éve

hekrisz

Ez miért nem jó?: We feel ourselves fine.

4 éve

Tacsika
Tacsika

...mert az "ourselves" szót nem tanultad itt, ezért nem is kéri tőled a progi! Ez nem szótár progi! ;)

4 éve

medina0307

Feel után nem kell a visszaható névmást kitenni.

3 éve

ramnaVarga1

Az mert nem jo h we have fun?

4 éve

Attila44

We are okay?

3 éve