1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Jól érezzünk magunkat."

"Jól érezzünk magunkat."

Fordítás:We feel fine.

February 23, 2014

10 hozzászólás


Jutas

i am fine-így szokták mondani,nem?we are fine-nem fogadja el.


V_Gabor

"I am fine" = "(Én) jól vagyok."
"We are fine" = "Mi jól vagyunk."

érezni és lenni nem ua.


Jpiroska

És az nem jó, hogy we enjoy ourselves?


zoltan.szollosi

Egy "n" becsúszott. Érezzük


Jpiroska

Tankönyvi példamondatban olvastam.


hekrisz

Ez miért nem jó?: We feel ourselves fine.


Tacsika

...mert az "ourselves" szót nem tanultad itt, ezért nem is kéri tőled a progi! Ez nem szótár progi! ;)


medina0307

Feel után nem kell a visszaható névmást kitenni.


ramnaVarga1

Az mert nem jo h we have fun?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.