"I know that he is watching me."

Çeviri:Ben onun beni izlediğini biliyorum.

4 yıl önce

9 Yorum


ttopaloglu52

O şu an yapılan bir eylemmi yoksa geçmişte olan bir eylemmi.Bunu nasıl anlıyacağım?Şu an ise tercüme(Biliyorum ki,O beni seyrediyor)demem Yanliş mı olur?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

şu an olan bir eylem. sizin cümleniz de yanlış değil, sadece pek "doğal" değil. ama ekleyebiliriz

4 yıl önce

MehmetKesk4

Ben de ttopaloğlu gibi aynısını yazdım kabul etmedi

4 yıl önce

eokur

Biliyorum ki o beni izliyor. Doğru olabilir mi?

4 yıl önce

MCosan
MCosan

Aynısını yazdım olmadı.

3 yıl önce

bbariskirc

That ne anlam tasiyor burada

3 yıl önce

wsynduo

Burada that baglactir.ve kattığı anlamda ..."-ğini" ...

3 yıl önce

Wustafa1993

Know yerine now yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

sude819793

Now simdi demek cunku apayri bir anlam tadiyor

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.