"I am sure he eats pork."

Çeviri:Ben onun domuz eti yediğinden eminim.

February 23, 2014

12 Yorum


boraloji

Uygulama domuz urunlerine takti.

August 28, 2014

tayfunkaar

Onun domuz yedigine eminim neden yanlis ceviri olur


ilker.kula

Domuz yer dedim. Domuz eti yer dedi ya hehe. Sanki domuz şiti yiyebilme ihtimali var gibi


EmrahKahya

"eminim ki" şeklinde bir çeviri doğru olmaz mı acaba?


kebsilli

Neden that kullanılmamış


mgvn

sanırım onun için sure sonrası that bağlacı gelmeli .


candost2

Pork hem domuz hem de domuz eti anlamına gelir. Eminim o domuz yer. Çevirisi de kabul edilmeli.


degerlimomer

eminim o domuz eti yer çevirisini neden kabul etmiyor


alp443189

Cok sikti cevilrileriniz


alp443189

Domuzdomuz domuz domuz domuzdomuz?


MustafaOca11

Domuz eti her sabah mide bulandırıcı


MustafaOca11

Domuz eti her sabah mide bulandırıcı. Başka birşey mi yok ya sürekli domuz domuz fena oluyorum birde sabahları bakıyorum uygulamaya

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.