1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am sure he eats pork."

"I am sure he eats pork."

Çeviri:Ben onun domuz eti yediğinden eminim.

February 23, 2014

11 Yorum


ilker.kula

Domuz yer dedim. Domuz eti yer dedi ya hehe. Sanki domuz şiti yiyebilme ihtimali var gibi


tayfunkaar

Onun domuz yedigine eminim neden yanlis ceviri olur


boraloji

Uygulama domuz urunlerine takti.


kebsilli

Neden that kullanılmamış


EmrahKahya

"eminim ki" şeklinde bir çeviri doğru olmaz mı acaba?


mgvn

sanırım onun için sure sonrası that bağlacı gelmeli .


candost2

Pork hem domuz hem de domuz eti anlamına gelir. Eminim o domuz yer. Çevirisi de kabul edilmeli.


degerlimomer

eminim o domuz eti yer çevirisini neden kabul etmiyor


MustafaOca11

Domuz eti her sabah mide bulandırıcı


MustafaOca11

Domuz eti her sabah mide bulandırıcı. Başka birşey mi yok ya sürekli domuz domuz fena oluyorum birde sabahları bakıyorum uygulamaya


yedimese

Cümlelerde sürekli ve bilinçli olarak "domuz, şarap, kilise" kullanılması çok rahatsız edici ve saygısızca.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.