Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I am sure he eats pork."

Çeviri:Ben onun domuz eti yediğinden eminim.

4 yıl önce

8 Yorum


boraloji

Uygulama domuz urunlerine takti.

4 yıl önce

tayfunkaar

Onun domuz yedigine eminim neden yanlis ceviri olur

4 yıl önce

ilker.kula

Domuz yer dedim. Domuz eti yer dedi ya hehe. Sanki domuz şiti yiyebilme ihtimali var gibi

3 yıl önce

EmrahKahya

"eminim ki" şeklinde bir çeviri doğru olmaz mı acaba?

4 yıl önce

mgvn
mgvn

sanırım onun için sure sonrası that bağlacı gelmeli .

4 yıl önce

kebsilli

Neden that kullanılmamış

3 yıl önce

candost2
candost2

Pork hem domuz hem de domuz eti anlamına gelir. Eminim o domuz yer. Çevirisi de kabul edilmeli.

3 yıl önce

degerlimomer

eminim o domuz eti yer çevirisini neden kabul etmiyor

1 yıl önce