1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Am I a grandfather?"

"Am I a grandfather?"

Fordítás:Nagyapa vagyok?

February 23, 2014

7 hozzászólás


kalincsak.istvan

Miért nem jó a "Nagyapa vagyok én?"


gsziszi

Mert magyartalan


Bagyes

Az én-t kis i-vel írtam és nem fogadta el. Bejelentettem, de az életem oda van. Szerintem ezt elfogadhatta volna elírásnak, mert a válaszom lényegileg jó.


gsziszi

én kis i-vel? nem áll össze


Bagyes

Én=i (I)


gsziszi

ja hogy... amiatt nem szokott problémázni nálam


F.N.Ronin

Ugyanazt irtam

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.