A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The woman eats the meal."

Fordítás:A nő megeszi az ételt.

4 éve

13 hozzászólás


lauri009

véletlenül írtam h nem eszik hanem h aszik??? de máskor mást elfogad

4 éve

EszterZubor

Persze ha egy betű elirasod van az más.de itt kicsit más a kiejtes.eszik alszik egyáltalán nem hasonlít.és a gép nem tudja hogy nem e hibásan tudod az ige jelentését

4 éve

renienke

Miért nem jó a nő eszik Húst?

4 éve

lukealadar33

mert meal = étel

4 éve

Cocu93

nekem egy korrel ezelott a meal re meg a ahust fogadta el.erre most irom fejbol es nemjo

4 éve

Martin2552

Szerintem keveritek a meat-tel.Ne minden miatt a programot hibáztassátok. ;)

4 éve

almadinnye

Mert a meal az azt jelenti, hogy étel, a meat jelenti azt, hogy hús :)

3 éve

PuzsomaBla

Azert mert nem hust eszik hanem etelt

2 éve

kovacs.arpad

A nő ebédel. Ez miért nem jó?

4 éve

Martin2552

Mert ott a the.

4 éve

almadinnye

Mert nincs ott az ebédel szó

3 éve

almadinnye

Meal - étel Meat - hús

3 éve

1021458758

A nő ételt eszik. Miért nem jó?

2 hónapja