1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The woman eats the meal."

"The woman eats the meal."

Fordítás:A nő megeszi az ételt.

February 23, 2014

8 hozzászólás


1021458758

A nő ételt eszik. Miért nem jó?


lauri009

véletlenül írtam h nem eszik hanem h aszik??? de máskor mást elfogad


EszterZubor

Persze ha egy betű elirasod van az más.de itt kicsit más a kiejtes.eszik alszik egyáltalán nem hasonlít.és a gép nem tudja hogy nem e hibásan tudod az ige jelentését


kovacs.arpad

A nő ebédel. Ez miért nem jó?


almadinnye

Mert nincs ott az ebédel szó


almadinnye

Meal - étel Meat - hús


Erzsike966826

Ez hibás sajnos elirták jólenne a javitás

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.