"Thewomaneatsthemeal."

Fordítás:A nő megeszi az ételt.

4 éve

7 hozzászólás


lauri009

véletlenül írtam h nem eszik hanem h aszik??? de máskor mást elfogad

4 éve

EszterZubor

Persze ha egy betű elirasod van az más.de itt kicsit más a kiejtes.eszik alszik egyáltalán nem hasonlít.és a gép nem tudja hogy nem e hibásan tudod az ige jelentését

4 éve

kovacs.arpad

A nő ebédel. Ez miért nem jó?

4 éve

Martin2552

Mert ott a the.

4 éve

almadinnye

Mert nincs ott az ebédel szó

4 éve

almadinnye

Meal - étel Meat - hús

4 éve

1021458758

A nő ételt eszik. Miért nem jó?

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.