1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "There are fifteen restaurant…

"There are fifteen restaurants in the town."

Çeviri:Kasabada on beş tane lokanta var.

February 23, 2014

23 Yorum


farukkomur

çoğunda rakamlarla yazmayı kabul ediyor ama bunda yine 15 i kabul etmedi doğrusu on beş diyor. Şunlar bi düzeltilsin artık. Kabul edilecekse hepsi kabul edilmeli.


zeynep576

15 ve on beş neden aynı değil acaba?????


nuhxx

Genelde türkçede rakamlardan yani sayısal verilerden faydalanma daha az kullanılır sebebi bu.


aybek_hso

Kasabada 15 restorant var dedim kabul atmedi


RizaCan

"Onbeş" ayrık yazılır


BlueTixx

Yav rakamla 15 yazdım kabul etmedi


Zehra669643

15 i sayıyla yazdım kabul etmedi


edpkrhn

"Kasabada 15 restoran var yazdım" kabul etmeyip doğrusunun "kasabada 10 beş restoran var" olduğu şeklinde bir uyarı verdi. Düzeltilmesi talebimdir


Sedat102950

İmla kuralına uymuyor mu rakamları yazmak?


ihalmas

özel durumlar hariç sayılar cümle içinde yazıyla yazılır. Ölçü birimi tarih vb durumlarda rakam kullanılır


didockr

10 beş nedir ya


tanatalay

Bana dogru cevap olarak { kasabada 10 beş restoran var ] gonderiyor, benim cevabımda [ kasabada on bes restoran var]. Yorum sizlerin


Anl870711

Tane nerede kimse sormamış ?


Esra708348

15 yazdım doğrusu 10 beş dedi.. şaka mı?


HlyaKaraha2

15 neden kabul edilmiyo ki?


incikin_

Belki sayıyı doğru yazıp yazmadığınızı ölçmek içindir; ama kabul eder diye düşünüyorum.

Bir de genellikle fark etmeden yaptığımız bir hata var:
Türkçede "15 restoran" dediğimiz için İngilizcede "15 restaurantS" demek yerine -s takısını unutuyoruz. Belki böyle bir şey olmuştur....


Ridvanbulut

Kasabada 15 restoran var cevap olarak kabul edilmeli turkce aksaganli bir yanlis ingilizce ogrenimine engel teskil etmiyor.


feiiyu

Sayı hataları giderilmeli


mucellakiyar

Bende sayıyla önbeş yazdım. Neden kabul edilmiyor.


mucellakiyar

Kaldığım yere geri denemiyorum. Sil baştan başlıyorsun. Nasıl bir program bu.


irfanayaz

Neresi yanlış,kasabada on beş restaurant var......!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.