"Bir kadın bir sandviç ve bir portakal yer."

Çeviri:A woman eats a sandwich and an orange.

4 yıl önce

32 Yorum


ruhulah

Bide unutmadan eat veya eats bunlar nasıl oluyor bazı sorularsa çoğul eki olan s yi kullanmıyorum ama yanlıs diyor kullanmam gerekir ama bazılarinda kullansam yanlis diyor anlamdim çogul ekini ?

4 yıl önce

JokerBilgehan

Özne I, you, we, they ise fiile -s takısı getirilmez Eğer özne he, she, it ise fiile -s takısı getirilir

4 yıl önce

volkanmuha

Super aciklama

4 yıl önce

ferdii41

Peki arkadasım one yerine the kulanılamazmiydi ?

4 yıl önce

unlimitedalpha

Adamsin

3 yıl önce

Remziyye

Karşısında the yazdım yanlış çıkdı

4 yıl önce

Mehmet.Alsancak

The yazdığımız zaman belirli a yazdığımız belirsiz bi kadini kastediyoruz o yizden yanlis çıkmış bayan

4 yıl önce

emreahin5

Turkcede ki cumlede bi cumle dusuklugu yokmu bir kadindan sonra virgul konsa daha iyi olur.

4 yıl önce

Erdemrnek

Sandwich kelimesin de a kullanıldı, orange kelimesin de an kullanıldı. Neden?

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Orange'nin başındaki sesli harf olduğu için an getirilmesi gerekir.

4 yıl önce

STvlS1

Doğru

1 yıl önce

mehtap886820

Nesne sesli harfle basliyorsa "an" kullanilir

10 ay önce

MuhammetKA8

Woman zaten tek bir bayan olduğuna göre başına "a" neden gerekiyor. Ben woman ile başladım kabul etmedi.

4 yıl önce

SlaAtc

En sonda a orane olmasi gerekirken one orange olaacak diyor

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Aslinda an orange olmali cunku orange sesli harfle basliyor.

4 yıl önce

mehtap886820

A orange yanlis bir kullanim. Nesne sesliy harfle basladigi icin "an" kullanilmalidir. O sekilde de cevap kabul oluyor

10 ay önce

AyaKrm

One yerine the kullanınca ne oluyo yaa :((((

4 yıl önce

drisalar

Ben A WOMAN yerine THE WOMAN yazdim kabul etmedi

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Bir kadin dedigi icin a woman olmali.

4 yıl önce

1234vesayre

açıklama bana çok zor geldi

2 yıl önce

Aliakrak1

Sandiwich yerine sandivich yazdım böyle işin kabul etmedi

2 yıl önce

MerveAslan517888

An ne ?

2 yıl önce

HHKARAKUS

Cok sacma oluyor bazen

2 yıl önce

Efe172844

An koymasak nolurki

2 yıl önce

Eyll983661

An orange yazdim a olcak dedi a yazdim yanlis dedi yine an yazdim dogru dedi ve ben daha bese gidiyorum yani 11 yasimdayim

2 yıl önce

damlaelifg

S takısını hep unutuyorum ( eats

1 yıl önce

Tunahan005

bir yapmadım

1 yıl önce

GamecraftT

Hocam virgülün önemi burda çıkıyor

1 yıl önce

STvlS1

Benim verdiğim cevap bu Women a sandwich and an orange ama yanlış çıktı

1 yıl önce

akn57198

Bvvcvvv

9 ay önce

iukimini24

@birkadinbirsandwicvebirportakalyer@

4 ay önce

ZahideKaya3

Yqyy5901qm0pja

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.