Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bir kadın bir sandviç ve bir portakal yer."

Çeviri:A woman eats a sandwich and an orange.

0
4 yıl önce

44 Yorum


ruhulah

Bide unutmadan eat veya eats bunlar nasıl oluyor bazı sorularsa çoğul eki olan s yi kullanmıyorum ama yanlıs diyor kullanmam gerekir ama bazılarinda kullansam yanlis diyor anlamdim çogul ekini ?

11
Cevap ver4 yıl önce

JokerBilgehan

Özne I, you, we, they ise fiile -s takısı getirilmez Eğer özne he, she, it ise fiile -s takısı getirilir

37
Cevap ver4 yıl önce

volkanmuha

Super aciklama

5
Cevap ver4 yıl önce

ferdii41

Peki arkadasım one yerine the kulanılamazmiydi ?

0
Cevap ver3 yıl önce

unlimitedalpha

Adamsin

0
Cevap ver3 yıl önce

Remziyye

Karşısında the yazdım yanlış çıkdı

0
Cevap ver4 yıl önce

Mehmet.Alsancak

The yazdığımız zaman belirli a yazdığımız belirsiz bi kadini kastediyoruz o yizden yanlis çıkmış bayan

0
Cevap ver4 yıl önce

emreahin5

Turkcede ki cumlede bi cumle dusuklugu yokmu bir kadindan sonra virgul konsa daha iyi olur.

0
Cevap ver4 yıl önce

Erdemrnek

Sandwich kelimesin de a kullanıldı, orange kelimesin de an kullanıldı. Neden?

0
Cevap ver3 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Orange'nin başındaki sesli harf olduğu için an getirilmesi gerekir.

3
Cevap ver3 yıl önce

STvlS1

Doğru

0
Cevap ver11 ay önce

mehtap886820

Nesne sesli harfle basliyorsa "an" kullanilir

0
Cevap ver6 ay önce

MuhammetKA8

Woman zaten tek bir bayan olduğuna göre başına "a" neden gerekiyor. Ben woman ile başladım kabul etmedi.

0
Cevap ver3 yıl önce

SlaAtc

En sonda a orane olmasi gerekirken one orange olaacak diyor

0
Cevap ver3 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Aslinda an orange olmali cunku orange sesli harfle basliyor.

0
Cevap ver3 yıl önce

mehtap886820

A orange yanlis bir kullanim. Nesne sesliy harfle basladigi icin "an" kullanilmalidir. O sekilde de cevap kabul oluyor

0
Cevap ver6 ay önce

AyaKrm

One yerine the kullanınca ne oluyo yaa :((((

0
Cevap ver3 yıl önce

drisalar

Ben A WOMAN yerine THE WOMAN yazdim kabul etmedi

0
Cevap ver3 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Bir kadin dedigi icin a woman olmali.

0
Cevap ver3 yıl önce

1234vesayre

açıklama bana çok zor geldi

0
Cevap ver2 yıl önce

Aliakrak1

Sandiwich yerine sandivich yazdım böyle işin kabul etmedi

0
Cevap ver2 yıl önce