1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bir kadın bir sandviç ve bir…

"Bir kadın bir sandviç ve bir portakal yer."

Çeviri:A woman eats a sandwich and an orange.

February 23, 2014

95 Yorum


ruhulah

Bide unutmadan eat veya eats bunlar nasıl oluyor bazı sorularsa çoğul eki olan s yi kullanmıyorum ama yanlıs diyor kullanmam gerekir ama bazılarinda kullansam yanlis diyor anlamdim çogul ekini ?


JokerBilgehan

Özne I, you, we, they ise fiile -s takısı getirilmez Eğer özne he, she, it ise fiile -s takısı getirilir


ilyasakbal

Teşekkürler. Peki neken Orange ye an yazılıyor


Glerzsoy

Orange sesli harfle başladığı için "an". Sessiz harfle başlayanlara "a" (okunurken nasıl başladığı önemli)


FatehNuri2

Hep bunumu kontrol edecez sesli ve sessiz harflamı başlıyor)? Kolay yolu varmı?


mikail140860

Ogrenmis oldum tesekkurlerler glerzsoy


AylaServan

Çünkü Orange in baş harfi sesli harf o yüzden iki tane sesli harf birleşmez sessiz harf olsaydı a kullanılırdı Anladın mı


Kedicik498569

Çünkü İngilizce'de ünsüz (sessiz) harf ile başlayan kelimelere a,ünlü (sesli) harf ile başlayanlara an yazıyoruz.


yadigar771461

Çok açık söyldin, teşekkür ederim


Emre790689

Tesekkur ederiz guzel bilgi


VazufeXudi

Present simple de kullanmıyorsun,ama davamedicide kullanıyorsun


Busenaz511018

He,she,eat de s takısı geliyo


yadigar771461

He ve she ' de gelmiyor ama eat 'da gelebiliyor, ama o da bazen oluyor


Esra190333

He she ve it kullanirken fiile s takisi gelir l you we they de ise fiil yalin halde kullanılır . Onun belirttigi s cogul eki degil


kimbuyusuf

He /she/ it de s takısı gelir eats olur yani.A woman değince de she demek istiyor


MerlinMorg

The woman demistim a woman cikti, farki nedir?


yunusbzk

The dediğinde belirli bir kadını one dediğin de belirsiz bir kadını kastediyoruz


cagla47

One değil a veya an olur


bilgekaganyilmaz

Bir kadin dedigi icin a woman olmali.


UgurSahinnn

A bir demek A woman bir kadın demek. The woman kadın demek


damlaelifg

S takısını hep unutuyorum ( eats


STvlS1

Benim verdiğim cevap bu Women a sandwich and an orange ama yanlış çıktı


Eiza508427

Stvls1 peki eats nerde? Eat koymamışsın


Glerzsoy

Yer demeyi unuttuğunuz için cümle anlamsız olmuş


kinqoftheclouds

yanlis cevap cunku dogrusu A woman eats a sandwich and an orange


SongulBulu

Aynen bende o cevabi verdim yanlis çıktı


ohammedo

An ile one aynı değil mi?


Selcen_Ozturk

tam degil. yani eger apple icin an yazdiysan orange icin de an yazmalisin. ya da ikisine de one yazmalisin. öbür türlü anlam sacma olur


Remziyye

Karşısında the yazdım yanlış çıkdı


Mehmet.Alsancak

The yazdığımız zaman belirli a yazdığımız belirsiz bi kadini kastediyoruz o yizden yanlis çıkmış bayan


emreahin5

Turkcede ki cumlede bi cumle dusuklugu yokmu bir kadindan sonra virgul konsa daha iyi olur.


Erdemrnek

Sandwich kelimesin de a kullanıldı, orange kelimesin de an kullanıldı. Neden?


bilgekaganyilmaz

Orange'nin başındaki sesli harf olduğu için an getirilmesi gerekir.


mehtap886820

Nesne sesli harfle basliyorsa "an" kullanilir


GamecraftT

Hocam virgülün önemi burda çıkıyor


drisalar

Ben A WOMAN yerine THE WOMAN yazdim kabul etmedi


bilgekaganyilmaz

Bir kadin dedigi icin a woman olmali.


Ensensensens

Tekillik belirtir "a" ve "an"

"Apple" = "Elma" "An apple" = "Bir elma"

"Bear" = "Ayı" "A bear" = "Bir ayı"

Kelimenin ilk harfine göre; Sesli harfse "an" Sessiz harfse "a" alır.


zgn144351

Ya harikasiniz burdan okudugum bilgiler cok ise yarıyor


ilyasakbal

Neden a apple degilde AN apple oluyor


yadigar771461

Biliyorum, ama her halde bir ektir.


eydazelik

Ama burada eats niye başa geliyor ki ? Sona gelmesi gerekmiyor mu ?


rigby63

İngilizcede özne+yuklem+nesne


ilyasakbal

Oranga neden an yaziliyor . A neden yazilmiyor ????


ilyasakbal

Neden a orange Degilde AN orange ????


donmemgeri

Aynısını yazdım yanlış diyo


Aleytabi2

aynısını yazmışım ama yanlış kabul ediyor ? neden ?


Peelsap

Hep eats yerine eat yazarak karıştırıyorum dalgın olduğum zamanlar normalde biliyorum ne fark eder işte kabul edin be kardeşim kalbim gidiyor


Seyidrza4

Eats 1 ci gelir


Glnur122417

A egg değil de an egg olmayacak mı? bir şıkda yanlış mı yazılmış acaba?


ESRABAHVAN

Doğru yanıtla birebir aynı olduğu halde yanlış diyor


ErenEngin4

Eat yazdım eats yazmadım diye yanlış saydı çok saçma


HseyinErde11603

Women diye yazfığım için yanlış çıktı doğruus woman dııı çok küçük bir hataa yaa.. Ne güzel hiç yanlışım çıkmamıştı. Offf


fatihdoganoglu

Dogru yazmama ragmen nefen yanlış çıkıyor


melwyn662951

Aynısını yazdım kabul etmede sonuna nokta işareti koymadım diye mi acaba


Bayram620880

Dogru yazdım fakat yanlış ikaz etti


Bartu663203

Eat neden sonda degil


melek981588

Woman mı women mi ikisini kullanıyorum bazen doğru bazen yanlış çıkıyor


EDANUR12xXxX

Dogru yazdim harf harfine algilamiyo beyinsiz


Berfin162046

Ya doğru cevabi yazıyorum kabul etmiyo ve canım bitti


Muhammet396619

Türkçe kurulan cümlelerde hata var düzeltin


thewanda-X

Ben orange kelimesini basta kullanıyorum ama yanlis diyo neden yaa


Hseyineker13

Yaaa bi harfle de olmaz ki altın ligde 1. Yim ama hala 1 harfe yanıyom


Filizlingo

Benim sürekli canım bitiyor


Bra20228

Ayni cevabi yazmama ragmen yanlis dedi


SenglAydem

Bir kadın bir sandviç ve bir portakal yer. A woman eats a sandwich and an orange.hata yaptınız diyor ama sistem de cümleyi aynen tekrar ediyor.


Gnel140212

The woman yazmışdım "the women" çıktı fark nedir


gulay720695

Doğru yaptım ince ince inceledim ama yanlış dedi


berivan217097

Dogru yazmama ragmen yanlis diyor


[aktif olmayan kullanıcı]

    Bir sey sorucam sandwich ile sandwiches arasindaki fark nedir biri soyleyebilirmi ?


nilay1445

    Eats kullanım yerini bilmiyorum. Biri bana açıklayabilirmi.☺


AylaServan

    Benim cevabımla aynı


jimmoriarty760

    ÇOK SACMA CUMLELER VAR


MehmetYama106106

    Cevabı doğru yapıyorum bir türlü kabul atmıyor ya bir sürü canım gitti


ArzuQaflan

    Yaa aynisini yapiyorum yanlis diyor sorunu bulamiyorum(


yadigar771461

    Bu "s" ekini nerelerde kullanılır tam oğrenemedim her halde


kran321050

    Bir kadın a woman yazilir neden women yaziliyor


MeryemCeyl13

    Doğru yazdım hepsini ama kabul etmiyo çıldırcam ya


zehra823814

    Dogru yazdim bu cevabi malesef yanlis kabul etti


Nergiz2442

    Bende öyle yazdım amma olmadı Ben skan etmişdim ele yazdım sora isə kagıza yazdım eyni olaraq amma olmadı bu nə demekdir


Alper377004

    Anlamadım an orange kısmını an applle tamam ikiside a ike başlıyor sesli harfle başlayan bütün nesneler mi an


ehla232585

    Baştaki A harfi yoktu


BetlKaya213895

    An yaptım diye yanlis dedi bitek o yanlisim vardi

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.