1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bir kadın bir sandviç ve bir…

"Bir kadın bir sandviç ve bir portakal yer."

Çeviri:A woman eats a sandwich and an orange.

February 23, 2014

58 Yorum


ruhulah

Bide unutmadan eat veya eats bunlar nasıl oluyor bazı sorularsa çoğul eki olan s yi kullanmıyorum ama yanlıs diyor kullanmam gerekir ama bazılarinda kullansam yanlis diyor anlamdim çogul ekini ?

April 2, 2014

JokerBilgehan

Özne I, you, we, they ise fiile -s takısı getirilmez Eğer özne he, she, it ise fiile -s takısı getirilir

April 4, 2014

volkanmuha

Super aciklama

May 20, 2014

ilhanim.Kaan

Güzel seviyorum

January 29, 2019

ferdii41

Peki arkadasım one yerine the kulanılamazmiydi ?

August 30, 2014

Azra195360

Gıcık gn mc

April 13, 2019

unlimitedalpha

Adamsin

December 22, 2014

VazufeXudi

Present simple de kullanmıyorsun,ama davamedicide kullanıyorsun

July 23, 2019

MerveAslan517888

An ne ?

July 22, 2016

Ensensensens

Tekillik belirtir "a" ve "an"

"Apple" = "Elma" "An apple" = "Bir elma"

"Bear" = "Ayı" "A bear" = "Bir ayı"

Kelimenin ilk harfine göre; Sesli harfse "an" Sessiz harfse "a" alır.

July 14, 2019

HHKARAKUS

Cok sacma oluyor bazen

August 13, 2016

Efe172844

An koymasak nolurki

August 31, 2016

damlaelifg

S takısını hep unutuyorum ( eats

December 31, 2016

Tunahan005

bir yapmadım

February 22, 2017

GamecraftT

Hocam virgülün önemi burda çıkıyor

July 18, 2017

STvlS1

Benim verdiğim cevap bu Women a sandwich and an orange ama yanlış çıktı

August 31, 2017

Eiza508427

Stvls1 peki eats nerde? Eat koymamışsın

July 15, 2019

akn57198

Bvvcvvv

February 21, 2018

iukimini24

@birkadinbirsandwicvebirportakalyer@

August 14, 2018

ZahideKaya3

Yqyy5901qm0pja

October 8, 2018

BetulZehra5

Eats eat falan yok yanlis kabul etmiyorum be hih

January 21, 2019

belinay33330

Aynısını yazdım kabul etmedi

April 5, 2019

ilkay840554

Lsjdjzhxisuus

April 28, 2019

nur627379

Bu cümleyi aynen yazmama rağmen yanlış diyor.soru yanlış soruluyor olabilir "A woman eats a sandwich and an orange" daha ne yazacağım?

April 29, 2019

yasin381075

Cok karışık ya

August 6, 2019

Serhatx25

.

August 18, 2019

eydazelik

Ama burada eats niye başa geliyor ki ? Sona gelmesi gerekmiyor mu ?

August 21, 2019

ohammedo

An ile one aynı değil mi?

March 6, 2014

Selcen_Ozturk

tam degil. yani eger apple icin an yazdiysan orange icin de an yazmalisin. ya da ikisine de one yazmalisin. öbür türlü anlam sacma olur

March 6, 2014

MerlinMorg

The woman demistim a woman cikti, farki nedir?

May 14, 2014

yunusbzk

The dediğinde belirli bir kadını one dediğin de belirsiz bir kadını kastediyoruz

July 4, 2014

cagla47

One değil a veya an olur

August 16, 2014

bilgekaganyilmaz

Bir kadin dedigi icin a woman olmali.

December 13, 2014

Remziyye

Karşısında the yazdım yanlış çıkdı

July 4, 2014

Mehmet.Alsancak

The yazdığımız zaman belirli a yazdığımız belirsiz bi kadini kastediyoruz o yizden yanlis çıkmış bayan

July 21, 2014

emreahin5

Turkcede ki cumlede bi cumle dusuklugu yokmu bir kadindan sonra virgul konsa daha iyi olur.

July 17, 2014

Erdemrnek

Sandwich kelimesin de a kullanıldı, orange kelimesin de an kullanıldı. Neden?

August 28, 2014

bilgekaganyilmaz

Orange'nin başındaki sesli harf olduğu için an getirilmesi gerekir.

September 29, 2014

STvlS1

Doğru

August 31, 2017

mehtap886820

Nesne sesli harfle basliyorsa "an" kullanilir

February 11, 2018

MerveBkkl

ben mikrofana tercüme ettim ( sanırım farklılaşıyor bu). A woman eats a sandwich.. dedim, ama one sandwich doğruymuş. one/a farkı nedir?

September 6, 2014

MuhammetKA8

Woman zaten tek bir bayan olduğuna göre başına "a" neden gerekiyor. Ben woman ile başladım kabul etmedi.

October 14, 2014

SlaAtc

En sonda a orane olmasi gerekirken one orange olaacak diyor

October 29, 2014

bilgekaganyilmaz

Aslinda an orange olmali cunku orange sesli harfle basliyor.

December 13, 2014

mehtap886820

A orange yanlis bir kullanim. Nesne sesliy harfle basladigi icin "an" kullanilmalidir. O sekilde de cevap kabul oluyor

February 11, 2018

AyaKrm

One yerine the kullanınca ne oluyo yaa :((((

November 23, 2014

drisalar

Ben A WOMAN yerine THE WOMAN yazdim kabul etmedi

December 13, 2014

bilgekaganyilmaz

Bir kadin dedigi icin a woman olmali.

December 13, 2014

1234vesayre

açıklama bana çok zor geldi

February 10, 2016

Aliakrak1

Sandiwich yerine sandivich yazdım böyle işin kabul etmedi

June 17, 2016

Eyll983661

An orange yazdim a olcak dedi a yazdim yanlis dedi yine an yazdim dogru dedi ve ben daha bese gidiyorum yani 11 yasimdayim

October 27, 2016

Behcetzdem

"A woman eats a sandwich and eats an orange" yazdım yanlış dedi neden

March 3, 2014

Selcen_Ozturk

ayni fiil oldugu icin iki kere tekrarlanmaz

March 6, 2014

EnisKollug

Tek eats yeterliydi "an orange" dan onceki eats gereksiz.

April 10, 2014

ErdiComlek

Bir kadin bir sandvic yer ve bir portakal yer. Senin cumlenin tercumesi bu sekilde sorudakinden farkli

March 7, 2014

gamzedemir1

bi women diyorsunuz bir woman karar verin artik hangisi

April 3, 2014

Barnah

women=kadınlar woman=kadın

April 16, 2014

STvlS1

Hayır yanlış women diye şey yok anladın mı! Recep!

August 31, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.