1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We look at the animals."

"We look at the animals."

Fordítás:Az állatokat nézzük.

February 23, 2014

20 hozzászólás


csabicska

Miért kell oda az "at"? Maga a szó lehet tárgy eset is? Vagy nem jól tudom?


szekeres.b

To look at sb/sg Ez egy kifejezés. look at me =nézz rám


szama2

Látjuk az állatokat?


Harga

Can we see the animals? We can see the animals.


Bozonbozon

Ránézünk az állatokra. miért nem jó?


csabicska

köszönöm a választ!


zsu49

Eleg furcsan ejti ki


esponta

Most a "look" megkeressük vagy megnézzüket jelenti?


Tamas51

Look at sg. = megvizsgál, megnéz vmit., look for sg./sb. = keres vkit., vmit., look after sb. = gondoz vkit., gondoskodik vkiről., look like .......................stb. Szótár használata megengedett.


esponta

Köszi a magyarázatot. Szótárat nem nagyon használok,mert még jobban összezavarna.


Tamas51

Szívesen, nincs mit. Egy JÓ szótár azért néha jobb mint a sarki fűszerest megkérdezni.


Csongor222

A "Figyeljük az állatokat" semmiképp se jó?


Korondyolga

sajnos nem lettem okosabb, gondom van két szóval.......see és ......look....................egyszer így fordítjuk--a gép---egyszer úgy kérdésem mi a stender forditás nézzük or látjuk köszönöm Ági


Harga

Mindkettőt sok mindenre használják, (szótárakban, vagy goole-nál rengeteg példa van) de általánosságban a "look" inkább a nézéshez (megtekint), míg a "see" a látáshoz (látogat) kapcsolódó kifejezésekben használatos.


JanosGrenc

már megint érthetetlen a többes szám.Elnyeli a szó végi s hangot


Tamas51

Figyelj jobban. Én akkora sz-t hallok, hogy csak na.


Harga

Nem gond, csak jegyezd meg, hogy amit így hallasz, azt hogyan írják és mit jelent.


galdajozsi

miért nem jó állatokat nézünk


Harga

Hiányzik a határozott névelő (the) fordítása.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.