A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The men's shirts"

Fordítás:A férfiingek

4 éve

16 hozzászólás


DorkaLazovskij

Újabb életembe került, hogy nem lehetett rendesen kihallani a férfi többes számát. Szerintem nagyon zavaró, hogy mind az alanynál mind a birtokos tárgynál ott van többes számot jelző "s", amiből elég nehéz következtetni a férfi többes számára. Mondatkörnyezetből úgy tudnám beazonosítani, hogy ha a mondatban lenne egy ige, például a "to have".

4 éve

Gyula22

Többször jártam már én is így!! Talán ha nem ilyen robotszerű hangja lenne......

4 éve

kittysa23

Itt csak az a baki h a "man"t is "men"nek ejtjuk... mint ahogy a "men"t is... tehat el kellene fogadnia azt is h man

3 éve

geobagoly

Hallás után honnan tudom, hogy men és nem man

4 éve

geris40

A pólót miért nem fogadja el?

4 éve

cicacsaj3

Egy embernek nem lehet több ingje?

4 éve

oregkvinto

egyetértek geobagollyal!! én is azt hallottam hogy egyesszámban van a mondat!!

4 éve

dmTth4

Ez is èrtelmetlen..

4 éve

ghotro

Egy mondat több feladatban is szerepel. Az egyikben például le kell fordítani angolról magyarra, a másikban pedig hallás után kell leírni angolul.

4 éve

enko_01

Nem is lehet tudni hogy egy hapsi vagy több...:(

4 éve

Rock-a-Bilin

FIGYELEM!!!: Ha a rabeszeles utan megint a mikrofon szimbolumra koppintasz (leokezod, amit mondtal), akkor sokkal nagyobb aranyban fogja elfogadni a megoldasodat. Szerintem, ha ezt nem teszed, akkor azt a szunetet hibakent kezeli a program, ami a szavak elhangzasa es magatol valo ellenorzes kozott eltelik. Mar en is a teljes "ketsegbeeses" hataran alltam es total frusztralva, amig ra nem jottem erre. Akarhogyan csinaltam is mindig rossz volt a valaszom. Azota jo! Probaljatok ki!

3 éve

Csacsika2

A férfi ingei ! -ez nem jó ?

2 éve

DnielSos2

nekem is ez volt logikus, de ezek szerint nem... :(

2 éve

EditMszros

A férfiak ingei. - ezt elfogadta

1 hónapja

AlExAndrA468419

Ez nem igaz mert ordítom hogy The men's shirts de nem fogadja el

2 éve

pzitty

már herót az ing meg a szoknya!!!

1 éve