Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Wie ist der Name deiner Lehrerin?"

Çeviri:Öğretmeninin adı ne?

1 yıl önce

8 Yorum


berkay338848

Neden was ist degil?

1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

O da mümkün, ama "Wie ist ... Name?", "Was ist ... Name?"-dan daha saygılı.

1 yıl önce

Mahmut16326

Senin öğretmenin adı nedir

7 ay önce

metinglErs

Senin öğretmenin ismi ne? Yazdım yanlış çıktı sebebi adı yazcakmışım !biri bi el atsın bu saçmalığa çünkü zaman çok değerli tekrar tekrar uğraşıyoruz!

2 ay önce

MuratMukba

Bayan Öğretmenin adı ne

1 yıl önce

ridvan.B

Yanlış kelimeyi kullandınız. Senin öğretmeniNİN adı nedir? NİN fazla doğru yanıtı kabul etmiyor. 2 noktada yukarıdaki yanıt kabul edilen yanıttan da farklı..neden

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Düşündüm:

der Name der Lehrerin = ÖğretmenIN adI

der Name deiner Lehrerin= ÖğretmeninIN adi

1 yıl önce

oduman77

Türkçeyi öğrenmişsiniz Sabine hanım. :-) süper

1 yıl önce