"What is wrong with you?"

Fordítás:Mi baj van veled?

February 23, 2014

4 hozzászólás


GerdaSipos

Miért az a helyes megoldás, hogy mi van veled?

February 23, 2014

Shibelion

Cuz they srewed it up. Szerintem a Mi van veled? angolul úgy van, hogy What about you?, bár ez lehet szórend-függő, és akkor viszont tévedek.

February 24, 2014

Metatron36

Hát, a What about you? inkább akkor játszik be ha beszélgettek valamiről és megkérdezed X-et hogy neki mi a véleménye a témáról. A "mi van veled" jelentéstartalom simán belefér a how are you/how do you do párosba

February 24, 2014

Shibelion

Egyetértek, csak én a What about you? mondat Veled mi van? / Veled mi a helyzet? / Mi lesz veled? jelentéseire gondoltam elsősorban.

February 24, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.