"What is frequent?"

Translation:Τι είναι συχνό;

December 11, 2016

2 Comments


RaleighStarbuck

Εγώ έγραψα "Τι είναι συνηθισμένο;" - Είναι αυτό μία απόδεκτη μετάφραση; Αν δεν είναι, ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στα αυτά δύο επίθετα;

December 11, 2016

troll1995

Συνηθισμένος means used to,accustomed,common,usual. Συχνός means frequent ie that happens/occurs many times in a specific period of time. So I am used to hard work=Είμαι συνηθισμένος στη σκληρή δουλειά, His interests are mainstream/common=Τα ενδιαφέροντά του είναι συνηθισμένα, Οι δολοφονίες δεν είναι συχνό φαινόμενο στην Ελλάδα=Murder is not a frequent event in Greece. (as opposed to common=συνηθισμένο)

December 11, 2016
Learn Greek in just 5 minutes a day. For free.